hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

MANDAGSKTEN - FULLKROPPSKT

  • 05.02.2018, 14:55


God mandag ♥ Forrige uke ble det ikke spesielt mye trening p denne fronten. Det var rett og slett drlig planlegging og prioritering fra min side. Nr jeg har mye p agendaen, er jeg ndt til planlegge for rekke alt jeg vil og m gjre. I gr satte jeg meg derfor ned planla den kommende uken. N har jeg alts satt inn ukens trening i kalenderen! Jo mer hektisk hverdagen min er, jo viktigere er det for meg at jeg fr trent. Trening er et sted hvor hjernen min hviler. Jeg kobler ut, gr inn i min egen lille koseboble, fr ut negative tanker og henter inn positiv energi.  Jeg rett og slett trenger denne hvilepausen i hverdagen min!



I dag startet jeg dagen med en fullkroppskt. For tiden trener jeg ikke etter et fast treningsprogram, men jeg planlegger ktene mine utifra hvor mange dager jeg fr trent i lpet av en uke, hvor hektisk hverdagen er og energinivet mitt. Jeg kjenner meg selv spass godt at jeg vet at jeg ikke kan kjre p med makslft om jeg har en arbeidsuke med seksti fem timer, noe jeg har for tiden. Da er det bedre trene med lettere belastning, flere repetisjoner og ikke trene til failure, slik at jeg unngr sliter meg ut. 



Mandagskten, aka fullkroppskt, s slik ut
Kneby 
60 kg - 3 sett * 7 -8 repetisjoner
Hip thrust
90 kg - 3 sett * 12 -14 repetisjoner



Dips i ringer
Egen kroppsvekt - 3 sett * maks antall repetisjoner, 5 -4 repetisjoner
Denne velsen sliter jeg med. Jeg har akkurat gtt over fra dips i stativ til dips i ringer og det er to vidt forskjellige ting! Det er irriterende hvor drlig jeg er p dips i ringer alts! Her blir det mye ving fremover.
 Nedtrekk med bredt grep
55 kg - 3 sett * 10 -12 repetisjoner



 Benkpress
35 kg - 3 sett * 15 -16 repetisjoner
Face pull
42 kg - 2 sett * 12 -13 repetisjoner

Har du hatt en god treningskt i dag?
Trening eller ei, hper jeg mandagen din har vrt bra  :grin:


Kristine ♥

Anniken

05.02.2018 kl. 16:28
Moro se kta di med vekter :-D

Kristine

06.02.2018 kl. 18:15
Anniken:
S bra du synes det :)

May Britt

05.02.2018 kl. 23:20
S fin du var i den rde toppen :-) Hvor er den fra?

Kristine

06.02.2018 kl. 18:15
May Britt:
Takk. Den er fra Adiddas :)

Elise

06.02.2018 kl. 07:08
Til vre s litta er du sterk 💪 😀

Kristine

06.02.2018 kl. 18:15
Elise:
Ja, det kommer seg :)

Nj

06.02.2018 kl. 10:05
Elsker snne innlegg som dette hvor du tar bilder av de ulike velsene og skriver antall reps og kg du bruker :D

Kristine

06.02.2018 kl. 18:15
Nj:
Herlig! Da kan jeg gjre mer av det :)

maria

06.02.2018 kl. 16:11
hei kristine:) er nylig blitt fulltids- veggis og lurer p en liten ting! ser edamamebnnene har godt proteininnhold, ogs er det s.godt!!!!! men jeg kjper de med skall p i butikken. ser proteininnholdet gis per 100gr men er da usikker p om de har regnet med eller uten skall p bnnene? ser bnner med og uten skal ha likt kcal-innhold i butikken, og da er jo noe feil her ;) er ikke for vre petimeter, men vil gjerne i startfasen n vite at jeg fr riktige mengder av makroene mine siden dette er sppass nytt, og metthetsflelsen min p denne type matvarer er annerledes enn da jeg ikke spiste vegetarisk...

hva tror du?

klem maria

Kristine

06.02.2018 kl. 18:15
maria:
Nr det er oppgitt nringsinnhold p matvarer, er det alltid oppgitt i spiselig vare om ikke annet er notert p pakken. S det per 100 g spiselig bnner, alts kun selve bnnen :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no