hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

JUST DO IT

  • 09.02.2018, 14:46




N som jeg er i praksis, kjenner jeg at jeg er noe umotivert for trening. I hvert fall sett opp mot hva jeg pleier vre. Det bunner nok ut i at dagene er lenger og at jeg str grytidlig opp. I tillegg blir tiden knapp og enkelte dager fler jeg at jeg lper fra et sted til et annet. skulle vre i full praksis og jobbe, samtidig som jeg skal ta vare p seg selv, hvile, trene og spise, og ha et sosialt liv, er en tidskabal som er vanskelig f til g opp. Slik er n alts livet! Vi har alle perioder der vi er mer eller mindre motivert. Noen ganger kan en fle at en svever p en sky av motivasjon og er kjempe gira for trening, mens andre ganger kan sengen friste og drstokkmilen vre utrolig lang. Dette gjelder ikke bare trening, men alt her i livet. Vi har gode og mindre gode perioder. Slik er det for oss alle! 



I perioder hvor en er umotivert for trening, mener jeg den beste lsning er anerkjenne det. Ikke skam deg eller fl deg mislykket fordi det er slik. Det er helt normalt! Det tilpasse treningen er ogs viktig. I de periodene du er umotivert, trenger du ikke ta de tyngste lftene, de lengste treningsktene eller de hardeste intervallene. Gjr heller noe du synes er lystbetont og ta en kortere treningskt. Noen ganger kan det ogs vre greit tenke 'Just do it'. Det var det jeg gjorde i dag. Jeg gav meg selv et lite spark i baken og sa til meg selv 'Ja, du er umotivert for trening, men just do it Kristine'. Jeg tok meg en kort og morsom kt, slik at jeg bde anerkjente at jeg ikke hadde spesielt lyst til trene og tilpasset treningskten. Jeg gjorde kettlebell swing, goblet squat, push ups med vekt , kettlebell roing og kettlebell clean and press. Etterp klappet jeg meg selv p skulderen for vel gjennomfrt treningskt. Ikke den beste eller lengste kten, men det var likevel deilig bevege kroppen, og flelsen etterp var fantastisk!
Har du hatt en god treningskt i dag? :grin: Ha en herlig fredag! 


Kristine ♥

se

09.02.2018 kl. 17:11
Du gav meg et lite dytt til en treningskt n :-)

Kristine

10.02.2018 kl. 09:53
se:
Hper du fikk en god kt se :)

Maria

09.02.2018 kl. 21:40
Du motiverer!!

Kristine

10.02.2018 kl. 09:53
Maria:
Det var hyggelig hre :)

Hilde E.

10.02.2018 kl. 18:30
Det er jeg veldig enig. Trening er ikke alltid moro men det fles ofte godt etterp uansett :-)

Kristine

11.02.2018 kl. 17:01
Hilde E.:
S sant! :)

Hilde

14.02.2018 kl. 08:39
Hvor er tightsen fra? Er den like digg som den ser ut som?

Kristine

14.02.2018 kl. 09:42
Hilde:
Den er fra tights.no Merket er er I can I will :) Har den bde i rosa og bl, og synes de er veldig gode :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no