SPILLELISTEN I FEBRUAR

Så langt har jeg laget en spilleliste i januar og en ny nå i februar. Videre i 2018 har jeg lyst til å lage meg en ny spilleliste hver måned! Det er noe med ny musikk på øret som gjør meg ekstra glad og klar for trening. Musikktips pleier alltid å være noe dere liker. Derfor tenkte jeg å dele spillelistene mine fremover. Her er spillelisten min nå i februar. 

Spillelisten i februar
 Dreamer – Matisse & Sadko remix
 That Way – SDJM, Conor Maynard
 Rock That Body – The E.N.D 
 Silence – Blond Remix
 Good Vibes – Remix – Nathan Trent, Jowst
 Feel Good (feat Daya) – Brooks Remix, Gryffin
 Drop it, Original mix – Mikeni
 Attention, Hugel Remix – Charlie Puth
 Blank Spaces, Smithee Edit, Space
 Champagne – Michael Feel & Aleco
 The Heat (I anna dance with somebody) – Ralph Felix, SDJM

I dag blir det hviledag på meg, men kanskje du kan få litt ekstra energi til trening av ny musikk? :grin: Ha en herlig torsdag!

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg