hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

DENNE UKENS TRENING

  • 04.03.2018, 15:38


Det har vrt et nske fra dere at jeg deler ukens treningskter. Jeg har ikke en fast oppsatt plan, slik at treningen min vil variere fra uke til uke. Her har dere denne ukens trening. 



⋄ Mandag
Av en eller annen merkelig rsak, liker jeg starte uken med en fullkroppskt. Jeg synes det er deilig bruke hele kroppen p en mandag. Dagens styrkekt bestod av kneby, nedtrekk, hip thrust, benkpress, kick back i kabel og facepull. Her hadde jeg masse energi og flte meg ordentlig sterk!

⋄ Tirsdag
Det ble en skikkelig god overkroppskt denne dagen. Styrkekten bestod av chins med vekt, dips med vekt, stende roing, skulderpress, revers flyes og franskpress.

⋄ Onsdag
Denne dagen var jeg var ikke s gira p trening! Jeg hadde kjpt den nye iskrem-smaken fra Ben&Jerry, slik at jeg hadde en liten gulrot lokke meg selv med og kom meg derfor p trening. Det ble en kort og greit styrkekt p underkroppen med kneby, hip thrust, leg extension og leg curl.

⋄ Torsdag
Treningsfri.

⋄ Fredag
Denne dagen startet jeg med en styrkekt. Jeg var forferdelig trtt etter ha sovet alt for lite, noe som resulterte i en relativt drlig kt. Det ble en fullkroppskt  hvor jeg startet med muscle ups teknikk, fr jeg s gjorde marklft, dips i ringer, chins i ringer og utfall bakover. 

⋄ Lrdag
Jeg hadde ikke mye tid til rdighet, men hadde lyst til bevege kroppen. Da laget jeg meg en sirkelkt bestende av brede kneby i smithmaskinen, enarms roing, skulderpress, benkpress med manualer og hip thrust med strikk. Disse velsene gjennomfrte jeg rett etter hverandre i en sirkel, og gjorde totalt fire runder.

⋄ Sndag
I dag var det temadag med team tights.no. Jeg hadde egentlig tenkt til  ha treningsfri, men vi trente en felles crossfit kt . Frst gjorde vi litt teknikktrening p klatring i tau og clean and jerk, fr vi kjrte en felles team wod. Jeg ble mye mindre sliten enn forventet ettersom vi trente i team og min effektive treningstid ble relativ liten.  Ordentlig god stemning og morsom aktivitet!



Alt i alt har dette vrt en nok s bra treningsuke med  mange treningsdager hvorav flere gode kter, og noen ikke fult s gode kter. N skal jeg lade opp til en ny uke og hper du gjr det samme. Ha en finfin sndag videre :grin:


Kristine ♥      

Hanna

04.03.2018 kl. 18:42
Moro se hele treningsuka di :-):-)

Kristine

05.03.2018 kl. 19:35
Hanna:
S bra at du synes det :)

ingerslilleverden.blogg.no

04.03.2018 kl. 20:53
Dette var jo ikke verst! Bra jobba :D

Kristine

05.03.2018 kl. 19:34
ingerslilleverden.blogg.no:
Takk du :)

se Marie

04.03.2018 kl. 21:16
Digger at du sier at ikke alle kter er gode!

Kristine

05.03.2018 kl. 19:34
se Marie:
Men snn er det jo i det virkelige liv!

05.03.2018 kl. 07:08
Hvor er toppen fra?

Kristine

05.03.2018 kl. 19:34
Anonym:
Tights.no. Merket er Elle :)

Karoline

05.03.2018 kl. 12:20
Hvor ofte har du treningsfri?

Kristine

05.03.2018 kl. 19:33
Karoline:
Har ingen fasit p det. Lytter alltid til kroppen :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no