LAZY FRIDAY

God fredag dere. Er du klar for helg? Det er jeg! I dag er jeg ferdig med min siste praksis i sykepleierstudiene! Det har vært ti utrolig spennende og lærerike uker på legevakten, og nå har jeg litt blandede følelser over at perioden nå er slutt. Men jeg må ærlig innrømme at det skal bli godt å ha litt mer fritid igjen. Jeg er en person med mange baller i luften. I tillegg til å studere fulltid, driver jeg også mitt eget foretak hvor jeg jobber som online coach, personlig trener og kostholdsveileder. Og jeg er støttekontakt, blogger og jobber i en klesbutikk. Ja, jeg har tatt på meg alt for mye, men jeg trives så godt på hver eneste arena, at jeg ikke vil være noen av dem foruten!

Lazy friday with croissants, nutella and coffee​.

De siste ti ukene har tært på energien. Det skal jeg innrømme, og jeg kjenner at kroppen sier ifra. Fremover skal jeg roe ned og ta bedre vare på meg selv om min fantastiske kropp. Det har den virkelig fortjent! Fredagen min nytes derfor i sengen med kaffe, croissanter, nutella, kiwi og egg.

 Jeg ønsker deg en riktig god fredag og en herlig helg.  Gjør noe som gir deg glede og overskudd i helgen. Om det er å legge deg rett ut på sofaen med en godtepose, ta deg en lang skogstur eller noe helt annet, vet du best selv. Bruk helgen til å senke skuldrene og nyte livet her og nå :grin: 

Kristine  ♥

8 kommentarer
    1. Fredag med croassanter og ullsokker høres helt perfekt ut. Du er dyktig Kristine som får til mye. God helg til deg =)

    2. Velfortjent! Og så flink du er som lytter til kroppen <3 det burde vi alle være flinkere til. Ha en flott helg!

    3. Veldig søte bilder av helt sikkert velfortjent fredagskos!Jeg må bare spørre deg hvor den genseren er fra, den var så innmari fin i fargen? Masse god helg til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg