hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

DAGENS INTERVALL

  • 17.03.2018, 10:54


I dag ble det en rask intervallkt. Jeg hadde ikke s god tid til en treningskt, og da er det supert med intervaller. Ettersom intervaller gjres med hy intensitet, fr du mye igjen for innsatsen til tross for det korte tidsrommet. Med opp- og nedtrapping er denne intervallkten unnagjort p en knapp halvtime, men jeg skal love deg at du fr opp pulsen og fr svettet likevel!



Dagens intervall s slik ut

⋆ Oppvarming
5 -10 minutter

⋆ Intervall
 45 sekunder hy intensitet + 15 sekunder pause x 10
Her lper du alts raskt i 45 sekunder, fr du hopper av tredemllen og har pause i 15 sekunder. Dette gjentar du 10 ganger, fr du gr videre til neste intervall. 
1 minutts hvile
30 sekunder spurt + 20 sekunder pause x 8
1 minutts hvile
 20 sekunder maks spurt + 10 sekunder pause x 6

⋆ Nedtrapping
5 minutter

Husk at oppvarming er spesielt viktig. Selv liker jeg bruke 5 -10 minutter hvor jeg starter med g rask, for s jobbe noen minutter og avslutte med et minutts rask lping. Det er din kropp som skal bli varm og bevegelig. Gjr oppvarming p din mte og s lenge som du fler er ndvendig for at din kropp blir varm og klar for hy intensitet. 
Hper du prver kten. God trening og riktig god helg:grin:


Kristine ♥

Wenke

17.03.2018 kl. 11:32
Da blir det nok lrdagsintervaller p meg ogs. Haha... Takk for inspo =)

Kristine

17.03.2018 kl. 22:47
Wenke:
God trening :)

Marianne

17.03.2018 kl. 13:11
Hvor er toppen fra?

Kristine

17.03.2018 kl. 22:47
Marianne:
Tights.no , merket er Reebok :)

17.03.2018 kl. 17:35
Hadde du ikke deload-uke?

Kristine

17.03.2018 kl. 22:47
Anonym:
Deload gr hovedsakelig p styrketrening. Har hatt et par kter denne uken som ikke er maks innsats :)

17.03.2018 kl. 18:00
Deload er styrke da....

Kristine

17.03.2018 kl. 22:46
Anonym:
Det stemmer :)

Hanna

17.03.2018 kl. 18:45
Hvor fort lper du?

Kristine

17.03.2018 kl. 22:46
Hanna:
Jeg kte farten for hver intervall :)

Ingrid

17.03.2018 kl. 21:42
Hei! Jeg liker bloggen din, men jeg lurer p hvorfor du nesten p hvert innlegg m legge ut et bilde av deg selv magetopp eller sportsbh?

Kristine

17.03.2018 kl. 22:46
Ingrid:
Hei du :) Det er snn jeg gr kledd. Jeg gr stort sett i treningsklr 24 / 7 :)

Pernille

18.03.2018 kl. 09:30
Til hun over s kan du bla nedover og se kristine i masse andre klr ogs da. S det er vel mer femti femti av msgetopp og heldekkende klr. Du ser kanskje det du vil se og fokusere p....

Kristine

19.03.2018 kl. 18:50
Pernille:
Eh, jo, takk for forsvaret. Prver legge ut litt forskjellig da :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no