hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

DU ER S BRA

  • 19.03.2018, 18:46


Hei og god mandagskveld. Hper starten av uken har behandlet deg pent. Jeg m bare rlig innrmme at jeg synes denne mandagen har vrt tung. Mandager er egentlig en av favorittdagene mine, men i dag fles det som om ingenting har ikke spilt p lag!

SAMSUNG CSC

Om du er som meg, synes denne mandagen har vrt av det litt tffere slaget, vil jeg bare komme med en liten pminnelse. Og det er at du er s bra! Ja, du. Akkurat du. Du er bra! Ikke glem at du strekker til og at det er mange som er glad i deg.

Stopp opp litt n, mens du leser dette. Jeg vet du er vant til ha en hektisk hverdag og at mandagen kan fles stressende. Men stopp opp et lite minutt. Pust dypt. Senk skuldrene. Skuldrene vre har lett for spenne seg uten at vi engang tenker over det. Pust ned i magen og s dypt ut. Senk skuldrene enda litt mer. Husk at du strekker til. Du er god nok. Kjre deg, du er s bra! 


Kristine  ♥

Signe

19.03.2018 kl. 19:20
Nydelige ord Kristine <3

Kristine

20.03.2018 kl. 13:45
Signe:
<3

Martine

20.03.2018 kl. 09:20
Denne trengte jeg i dag!!!

Kristine

20.03.2018 kl. 13:45
Martine:
Det er viktig ta vare p seg selv innvendig ogs <3

Thea

20.03.2018 kl. 15:35
Jeg m innrmme at du er min favorittblogger og jeg elsker at du skriver flere innlegg om dagen. Jeg fler du er Norges "Sarah's Day" og jeg hper inderlig du begynner med YouTube, ettersom jeg tror du ville ha gjort det veldig bra p norsk og p engelsk. Hper du kan skrive mer fremover om dine treninger med bilder.

Jeg er en jente p 25 r, som ikke er s hy (156 cm). Mitt ml er bli sterkere og fit. Det frste instagrambildet ditt, der du viser hvordan du var fr og n, beskriver veldig godt min situasjon. De fleste vil beskrive meg som tynn, men jeg fler heller jeg er "tynn-feit". Jeg nsker bli strammere og bygge litt muskler, srlig p magen.

Dessverre fler jeg at jeg aldri oppnr den stramme magen/kroppen som du har, selv om jeg trener styrke/kondisjon 6 ganger i uken. Jeg prver leve ganske strengt p maten, men i helgene kan det vre jeg unner meg litt sm godt (tre never) eller brdskive med kologisk peanttsmr (93,5 %). Min mat er som regel kylling med grnnsaker. Jeg har glutenallergi og er laktoseintolerant, s prver ikke spise s mye av dette. Vekten og fettprosenten er bra i hverdagen, men da er jeg veldig streng. Dessverre gr den alltid opp, hvis jeg prver noen av dine oppskrifter eller unner meg litt godt i helgen. Fler jeg alltid m begynne p nytt.

Jeg vil ha en livsstil der jeg kan trene og vre fit, samtidig som jeg kan unne meg litt i helgene. Dessverre er jeg student og har ikke rd til betale deg for vre trener, men hper likevel du kan beskrive mer hva du gjorde. Har fulgt mange av rdene dine, med magevelser osv, men fler fettprosenten er problemet. Hvis jeg unner meg noe i helgene (f.eks en probud, proteinpannekake, litt smgodt, god mat), gr jeg opp i vekt med en gang.

Du har tidligere skrevet at du m spise mye for f muskler. Dette vil jeg, men fler da fettprosenten gr opp. Jeg veier per dags dato 47,5 kg og har en fettprosent p 15 %. Dessverre ser jeg slik du gjorde p instagrambildet, jeg er tynn (men ikke stram/fit). Kan du skrive mer om hvordan spise riktig for bygge muskler og ikke g opp i fettprosent? Vet at jeg m spise kylling, kalkun, osv, men har du noen andre tips? Kan du ogs skrive hvor lang prosessen tok for bli strammere og f markerte magemuskler? I mine yne har du den perfekte kroppen og skulle gjerne nsket f den styrken du har!

Kristine

21.03.2018 kl. 16:11
Thea:
Hei Thea.
Frst og fremst, tusen takk for hyggelige ord. N mtte jeg google Saras Day. Har aldri hrt om henne, men det tar jeg som et kompliment. Hjertelig takk.

Frst og fremst, virker det som om du stresser over egen kropp, vekt og fettprosent. Jeg vil forresten anbefale deg lese dette innlegget
http://dedication.blogg.no/1510843064_hvor_mye_veier_jeg_og_hva_burde_du_veie.html
Vekten din vil variere fra dag til dag, men du gr IKKE opp i vekt etter en dag. Det er 9000 kalorier i 1 kg fett. Det du gr opp over kort tid er vann, ikke fett. Det er ikke slik at du kan ha ok fettprosent i uken og ikke i helgene, da er det bare det at du holder mer vann i helgen.
bygge kropp tar tid, trene jevnlig og ogs prioritere la kroppen hvile, slik at den fr restituert seg, samtidig som du spiser sunt og nok, er viktig for endre kroppsammensetning. Jeg har brukt mange r p komme dit jeg er i dag. I dag trener jeg mindre enn noen sinne og spiser som aldri fr. Nok mat og nok hvile, er nkkelen. Ikke minst stresse mindre og ta seg tid til leve. Gr vi noen r tilbake i tid, spiste jeg lite, trente mye og jublet over at jeg s vidt kunne skimte noen f mageruter i speilet. Det tok tid fr jeg forstod hvor viktig mat er og hvor viktig det er finne en gyllen middelvei med en balansegang mellom trening og kosthold.
Jeg vet ikke om ordene mine over, gir noe mening, men det jeg vil frem til er at du m finne din vei og vre tlmodig. Kanskje trener du for mye og spiser du for lite? Det er vanskelig si ettersom jeg vet spass lite om det.
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no