SPILLELISTEN I MARS

Som jeg skrev i februar, ønsker jeg å lage meg en ny spilleliste til trening hver eneste måned i 2018. Ny musikk gjør rett og slett noe med meg. Det øker både energien og humøret, noe som gjør at jeg blir ekstra glad og spretten på trening. Her kommer spillelisten i mars. Håper du finner noen nye sanger du liker. 

Slik ser spillelisten i mars ut
Everywhere I Go – 4 Trinity
Summer Of Love – Alex Ross Remix,  NOTD
New Rules – Freedo Remix, Dua Lipa 
Lush Nights – Mr.Bounsta, Mojos, Mike L & Helion
Me and You –  Denise Buckle, MOHA
Feel Good – Many Few, Twiggy 
Only For Us – Erlandsson & B3nte
Run For Cover – April Ivy
Crazy HIDDN remix – Lost Frequencies & Zonderling 
Stranger – MD Electro
Coming Home – Wanne
Izla – Mindset
Addicted – Vigiland, Ted Nights & Alexander Tidebrink
Supplies – Justin Timerlake
Wakanda – Dimitri Vagas, Like Mike

Nå skal jeg jobbe et par timer på kontoret, før en real burger middag venter. I dag skal det bli så godt med burger! Har du noe du gleder deg til i dag? :grin: Riktig god helg!

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg