I MITT PÅSKEEGG OG TIPS TIL HVA DU KAN HA I PÅSKEEGGET

                                                                                                                                                                                                         // Reklame
Er det en ting jeg aldri blir for gammel til, så er det påskeegg. Jeg har allerede fått to påskeegg i år og påsken har ikke begynt engang, weee! Når jeg drar på påskeferie, kommer jeg til å pakke med meg et stort egg som jeg skal dele med de jeg er glad i. Mitt påskeegg består av en salig blanding av det litt sunnere og det mindre sunne. Som dere vet, elsker jeg sjokolade og yoghurtgodis, mitt egg inneholder derfor en del av dette. I tillegg putter jeg oppi diverse litt sunnere godsaker. 

Jeg sier som alltid; spiser du sunt og variert mesteparten av tiden, er det rom for å skeie ut med god samvittighet med jevne mellomrom. Det handler om å finne en gyllen middelvei. Trenger du tips til hva du kan ha i påskeegget som er av det litt sunnere slaget, har jeg noen anbefalinger. 

⋄ Protein potetgull
Her finnes det mange varianter som high protein chips eller Novo, hvor jeg synes sour cream er spesielt god.  
⋄ Sukkerfri sjokolade
Både den hvite og den mørke sjokoladen fra Monster, er utrolig god. Funksjonellmat sin sjokolade med kokos er også en favoritt. Det finnes også et eget proteinpåskeegg i sjokolade, men dette har jeg ikke smakt selv. 
⋄ Hjemmelaget konfekt 
Hjemmelaget konfekt er både personlig og smakfullt.  
⋄ Proteinpudding
Søtt og godt. Proteinpudding kan brukes både som kos og som et mellommåltid.  
⋄ Nøtter og tørket frukt
Her finnes det mange varianter, gojibær, rosiner, inkabær, hasselnøtter, dadler, kakaobønner, mandler, aprikos, osv. Legg i personens favoritter. 
⋄ Proteinbrownies
Med denne lager du proteinrik og god brownies på noen få minutter.
– Proteinbarer
Selv er jeg veldig glad i Barbells cookies and cream, Nutramino caramel og vanilla caramel, og Questbarer hvor chocolate chip cookie dough og cookies & cream er favorittene . 
⋄ Proteintella
Denne er farlig god! Spesielt på hjemmelaget pannekaker eller vafler. 
⋄ Pandy godteri
Surt gummigodteri uten sukker. 
⋄ Nocco
Er personen som meg, avhengig Nocco, er det hyggelig å legge med noen bokser. 
⋄ Proteinkrisp
Disse finnes i melkesjokolade og hvit sjokolade.
⋄ Gavekort
Eller hva med å legge i et personlig gavekort på en opplevelse. Dra på kino, be personen ut på en skogstur hvor du pakker niste, ta en tur på skøyter eller noe helt annet hyggelig. 

Uansett hva du velger å ha i påskeegget ditt, håper jeg du nyter det til det fulle. Det skal i hvert fall jeg :mrgreen: Riktig god lørdag go’inger!

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Guro:
      Oh, litt vanskelig å si da det varierer litt etter hva jeg har lyst på. Men de jeg har nevnt her, er generelt favoritter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg