SISTE ØKTEN FØR PÅSKEFERIE

Da har jeg akkurat hatt den siste økten før påskeferie. Nå har jeg faktisk fri helt til tirsdag. Det skal bli godt! 
I går trente jeg en lett fullkroppsøkt hvor jeg gjorde utfall, nedtrekk, dips, revers flyes og noen øvelser med strikk for rumpen. I dag valgte jeg derfor å ha en litt tyngre fullkroppsøkt med fokus på knebøy og chins. Det var ordenltig deilig å starte ferien med en god treningsøkt. Nå er jeg i ekstra godt humør og føler jeg meg klar til å nyte noen late påskedager!


Fornøyd bustehuet etter treningsøkten, og veldig klar for påskeferie!

I dag ville treningskompisen avslutte økten med et par sett biceps curl og da slang jeg meg med. Jeg trener så og si aldri biceps, da jeg føler at armene mine er såpass muskuløse at de ikke trenger mer stimuli. I tillegg føler jeg meg så dum når jeg står der. Ja, jeg føler meg faktisk litt småharry når jeg pumper armene. Det hele endte med at treningskompisen begynte å le fordi han synes uttrykket i ansiktet mitt var så rart. Da stod vi der plutselig og hadde latterkrampe begge to!  

Den siste økten før påskeferie så slik ut:
 Knebøy 
4 sett * 5 repetisjoner
Chins med ekstra vekt
3 sett * 8 repetisjoner
Hip thrust
3 sett * 10 repetisjoner
Skulderpress
2 sett * 8 repetisjoner
 Facepulls
2 sett * 12 repetisjoner
 Kick back i kabel
2 sett * 12 repetisjoner
Biceps curl 
2 sett * 10 repetisjoner

Da er det altså påskeferie! Jeg ønsker deg en riktig god påske. Håper du har tid til å senke skuldrene og nyte dagene med de du er glad i. Spis godis, kom deg ut i solen, le så mye som mulig og gjør noe som gleder deg :grin: Bruk litt tid i påsken på deg selv. Husk; du fortjener å ha det bra. God påske!

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Haha.. Føler meg helt lik. Føler meg lissom litt mandig når jeg trener armer. God påske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg