MARS’S

Mars er forbi og vi er godt igang med april, som ifølge kalenderen er årets andre vårmåned. Er det ikke deilig? Med det nydelige solskinnet vi har hatt på Østlandet, føler jeg at våren er rett rundt hjørnet. Gjett om jeg gleder meg til sommer og sol! Men først, kommer en oppsummering fra mars. 

Mars’s mest likte instagrambilde
Et lite smilebilde fra den vakre marsvinteren vi har hatt!

Mars’s treningstips
Jeg har blant annet tipset dere om en runde komplekser som er en super finisher etter en styrkeøkt. Jeg delte også mine intervaller og gav dere tre treningstips som mange glemmer

Mars’s mest spiste
Det har blitt mye matmuffins denne måneden. Det er super enkelt og godt. Ikke minst holder de seg godt i kjøleskapet i flere dager. Ellers har det også gått mye i taco. Alle som følger meg på instagram-stories, vet at jeg spiser taco fire -fem ganger i uken. Nå er taco med kjøtt- og bønnestuing en favoritt. 

Mars’s flaueste opplevelse
De som kjenner meg vet at jeg er litt klønete av meg. Spesielt når jeg er stresset! Da jeg presterte å snuble på toget og bokstavelig talt datt med hodet mitt ned i skrittet til en mannlig passasjer, følte jeg meg noe dum. Det hjalp ikke at jeg presterte å si ‘skulle bare sjekke hvordan det stod til’. Ja, jeg sier dumme ting når jeg er flau. Jammen godt at jeg skulle av på neste stopp! 

Mars’ beste helg
Jeg må jo si påsken! Det er noe magisk med fjellet altså. Roen jeg får her oppe, får jeg ingen annet sted. Jeg storkoste meg så mye at jeg har tatt meg fri en god langhelg om et par uker, for å dra opp igjen. Jeg gleder meg.

Mars’s mest spilte sang
Jeg er tilbake på Sam Hunt kjøret. Nå er det sangen Goodbye som går igjen og igjen. 

Mars’s favoritt bakst
Cookie dough blondie. Uten tvil! @lisamalene er blant de som har testet denne oppskriften og gitt den tommel opp. Hun byttet bort hakket melkesjokolade, som jeg hadde i oppskriften, med hakket mørk sjokolade og bringebær. Det tror jeg kan være super godt!
Selv synes sjokolade oreo muffinsene var mars’s beste bakst. Oppskriften jeg derimot har fått mest tilbakemeldinger på, er kanelbolle pannekakene. Disse falt virkelig i smak hos dere! Det er virkelig super koselig når dere tagger meg eller sender meg snap av at dere prøver oppskriftene ♥ Tusen takk for det.

Mars’s trening
Min trening i mars har vært laber! Jeg viste dere min treningsuke i begynnelsen av måneden. Det var en skikkelig bra treningsuke, men etter det gikk det bare nedover. Sånn er det noen ganger. Verken energien eller motivasjonen har vært på topp. I tillegg kom påsken hvor jeg var bortreist. Derimot har jeg brukt ekstra mye tid med de jeg er glad i, og det er vel så deilig som trening.

Mars’s mest spennende dag
Da jeg fikk være med på legebilen. Jeg er nok en smule miljøskadet, ettersom jeg snart er ferdig utdannet sykepleier. Denne dagen opplevde jeg så mye fælt, lærerikt, trist og spennende på en og samme gang. Det er en dag jeg vil ha med meg livet ut! 

Mars’s hyggeligste kveld
Det tror jeg må bli bursdagen min 10 mars. Jeg hadde jobbet alt for mye den uken og var utrolig sliten. Da jeg var ferdig på jobb, ønsket jeg faktisk bare å gå hjem å legge meg! Jeg har en super snill bestevenn som nektet å la meg være alene på bursdagen min. Det endte med at jeg lå i sofaen hans, halvsov og så på en film, mens han laget middag til meg. Så ble det fantastisk god mat, vin i glasset og god stemning etterpå. Tusen takk PØ!

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Marianne:
      I øyeblikket tenkte jeg det var bedre å si noe enn å være stille. Note to self – don’t do that! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg