UNFOLLOW

Til tider synes jeg det er vanskelig å være en treningsprofil. Det siste jeg ønsker er at noen andre skal føle seg dårlige ved seg selv, fordi jeg ofte trener, stort sett smiler og spiser mye sunt. Men ikke slik at jeg alltid gjør det. Hos meg, som hos alle andre, går motivasjon i berg og dalbane. Noen perioder trener jeg hver dag og har kjempe fremgang på trening, andre perioder trener jeg mindre fordi lysten ikke er tilstedet. Noen perioder spiser jeg masse sunn mat og kokkelerer frem de lekreste retter, mens andre ganger er jeg matlei, lever på lompepizza og spiser mye godis. Noen dager føler jeg meg overfylt av energi og glede, og smilet stråler. Andre ganger er jeg sliten og ligger slakt på sofaen etter jobb. 

Det jeg vil frem til er at mitt liv er ikke perfekt og jeg er ikke alltid en sprudlende, trenings- og matfreak. Jeg er en helt normal person, akkurat som deg. Og jeg har gode og mindre dårlige dager, akkurat som deg. Likevel ønsker jeg å ha et positivt fokus her og på instagram. Jeg er en treningsprofil og ønsker å spre gode vibber. Men husk at det er mer bak livet mitt enn det jeg viser på sosiale medier. 

Om det er slik at jeg får deg til å føle deg dårlig på noe måte, ønsker jeg at du trykker unfollow både her og på instagram. Jeg vil spre treningsglede, matglede og livsglede. Mine kanaler har derfor et positivt fokus med hovedvekt på trening, mat og livsglede. Påvirker det deg negativt, håper jeg inderlig at du tar ansvar for din egen psyke og slutter å følge meg, selv om jeg naturligvis håper og tror at jeg har en positiv effekt. 

 

Kristine  ♥

20 kommentarer
    1. Pauline:
      Å hei Pauline. For noen fantastiske og kjempe hyggelige ord, de tar jeg virkelig til meg. Tusen hjertelig takk 🙂 Håper alt er bra med deg i Canada. Vi sees i på trening, ja!

    2. Hei Kristine! Det jeg synes er en av de største styrkene ved bloggen/instagrammen din er at du fremmer trening og sunn livsstil uten å seksualisere verken deg selv eller kropp generelt! Og akkurat det tror jeg forhindrer at leserne dine føler seg dårlige om seg selv eller sin egen livsstil. Jeg kan bare snakke for meg selv, men det er veldig forfriskende å se på en trenings IG og ikke føle at jeg automatisk sammenligner meg selv med noen som har vært heldige med vinkler og lys. Jeg blir så glad av å se når folk poster bikini bilder der fokuset er på selvtilliten de har fått gjennom trening, og ikke bare hvordan de ser ut. I tillegg er det fint å bli minnet på at selv de mest treningsglade en gang i blant blåser i trening og heller spiser is :))) Ha en fin helg og sees plutselig på trening i sommer!

    3. Hei, Kristine! Når jeg leser bloggen din ser jeg ei frisk og livsglad jente, som har et sunt forhold til både mat og trening. Det er kjempefint at du ønsker å oppmuntre andre til å være den beste utgaven av seg selv, så tusen takk for at jeg kan stikke innom bloggen din når jeg trenger påfyll av treningsmotivasjon!

    4. Pie in the sky:
      Hei 🙂 Så hyggelig at du har funnet veien tilbake hit og alle de hyggelige ordene du kommer med. Jeg skal fortsette med det. Ha en super helg 🙂

    5. SARA:
      Da har vi forskjellig mening, og det er helt ok. Så lenge man tenker over hva en sier offentlig synes jeg det er positivt å fremme gleden i sunn mat og aktivitet.

      Angående bilder så er de hentet fra en mail jeg sendete til pten min i januar 2015, så jeg tviler på at det er disse bildene du har sett. Om du blar tilbake i arkivet på den siden, ser du også at jeg ser relativt anderledes ut og at jeg brukte mye bilder fra tidligere da jeg ikke var komfortable der jeg var da.

    6. Iselin:
      Hei Iselin. Det er veldig hyggelig at du ønsker og forsvare deg og tusen takk for hyggelige ord, men jeg ønsker veldig at vi prøver å holde kommentarfeltet i en positiv tone 🙂

    7. OMG Sara. Jeg lurer seriøst på tre ting.
      Hvor det før bilde er? Jeg har lest kristine sin blogg siden start og har aldri sett det.
      Hvorfor gidder du å lese bloggen hennes om det er en uting?
      Hvor missunelig er du egentlig?
      Hva det gir deg å vere kjip?
      Lol ass. Noen mennesker. Haha.

    8. Synes det er en uting å blogge om kosthold og trening med tanke på hvor påvirke den yngre generasjon blir av sosiale medier. Lurer på hvorfor du la ut et før-etterbilde og skrev det var 3,5 års forskjell, når jeg husker at det før bildet ble postet for mange år siden?

    9. Du er den eneste treningsbloggen jeg leser. Ei jente med godt hjerte og beina på bakken. Keep it up 🙂

    10. Jeg synes du har et utrolig sunt og bevisst fokus på det at du fungerer som et forbilde og som en treningsprofil. Fortsett i samme baner <3

    11. Jeg har akkurat gjenoppdaget bloggen din. Leste den ganske så hyppig for flere år siden. Jeg er egentlig ikke opptatt av trening i det hele tatt, men husker jeg syntes det var sååå koselig å se den positive innstillingen din og all den gode maten du laget deg. Ikke minst at du alltid viste fram at du spiste rause porsjoner. Det ser det heldigvis ut som at du har fortsatt med 🙂 Det er så herlig med noen som ikke bare trener for å “se deilig ut”, men heller for å være sunn, frisk og glad! 🙂

    12. Jeg har fulgt deg lenge og synes du er et frisk pust og et godt forbilde I treningsverden. Takk for at du deler en fin blog og deler av deg selv =)=)

    13. Dette var et godt innlegg 🙂 Viktige ord du får frem der! Det er alltid et liv bak det som kommer frem på sosiale medier!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg