TORSDAGSØKTEN

I dag var jeg faktisk på den Litauiske ambassaden og spiste lunsj. Stjernekokken Deivydas Praspaliauskas, laget en nydelig treretters. Med magen full av god mat, dro jeg rett på trening, proppfull av energi! 

Torsdagsøkten ble en fullkroppsøkt med bestekompissen. Jeg vet ikke om det var den gode lunsjen eller det gode selskapet, men treningsøkten ble den beste økten på lenge. Til tross for dårlig tid, jeg hadde bare knappe 40 minutter før jeg skulle på jobb, fikk jeg gjort de øvelsene jeg hadde planer om. Energien bare flommet over og jeg storkoste meg. Det er en god følelse!

Torsdagsøkten så slik ut
– Knebøy
4 sett * 8 repetisjoner
– Chins
3 sett * 6 -8 repetisjoner
– Hip thust
3 sett * 6 -8 repetisjoner
– Dips 
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Face pulls
2 sett * 12 repetisjoner

Har du hatt en god treningsøkt i dag? :grin:

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg