SPILLELISTEN I MAI

Som nevnt tidligere, oppdaterer jeg spillelisten min hver måned. Det er noe med god musikk, som gjør treningen ekstra bra. Musikken jeg hører på varierer fra  80-talls klassikere, til gangster rap og trance. Når det kommer til musikk, kan jeg si at jeg stort sett hører på det meste! Denne gangen ser jeg at spillelisten inneholder mer musikk som er i EDM kategorien. Jeg tror det er noe med sommeren og lysere tider som gjør at jeg vil ha mer trykk og fart på sangene. 
Her kommer spillelisten i mai. Håper du finner noen nye favoritt låter til treningsøktene dine.

Spillelisten i mai:
Pump – Valentino Khan
Right now – Rayon shepherd
Woop Woop – Vamic Kiwi
Haters – Deorro, Will Sparks, I-Ez
CoCo (Makj Remix) – OT,Genasis
Aint No Sunshine (feat Jette) – Dazz Remix
Countdown – Oskar Syk
Put Your Lights Up (radio Edit) – DJ Aligator, Decaville
Summer State Of Mind – Swedum
Tunnel Vision (Don Diablo Edit) – ​Zonderling 
Latch (remix) – Monty Christo
Africa (Bacall Remix Edit) – Bacall, Malo
Out of Touch (Ti- Mo Edit) Stefan Rio

Nå skal jeg komme meg avgårde for en styrkeøkt. Deretter blir det ut å nyte dette fantastiske været. Strålende solskinn og 19 varmegrader må nytes. Det blir grillings og hygge i parken. Det er så deilig med slike helligdager midt i uken! 
Enten du har fri eller ei, håper du får en nydelig torsdag :grin: 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Musikktips til trening er alltid godt. Jeg kan ikke trene uten musikk. Haha. Da mister jeg motivasjonen!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg