hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

WOD - PRV DENNE TRENINGSKTEN

  • 14.05.2018, 16:55


Forrige uke testet jeg en WOD p Gym Bekkestua. Jeg driver ikke med crossfit, s dette er g utenfor min komfortsone. Her handler det om kjre igjennom alle velsene s raskt du klarer, uten pause. Husk ogs at du m passe p teknikken. Selv om det var utrolig tungt, var det ogs kjempe moro! 
Treningskten laget jeg selv og den anbefales. Og du, push deg selv. Ja, det blir svett og tungt etterhvert. Men flelsen etterp er s utrolig deilig!

WOD - prv denne treningskten 

1 minutts roing
10 kneby
10 pull ups
10 meter prowler slede
x  4 

Alle velsene skal gjres rett etter hverandre uten noen form for pause. Nr du har gjort en runde, gr du rett p runde nummer 2. Slik fortsetter du til du har gjort totalt 4 runder. Ingen pauser underveis annet enn et par pust i bakken!

Du starter alts med ro 1 minutt. Ha p ok motstand, alt fra 5 -8 avhengig av hvor vant du er til ro. Ro s langt og raskt du klarer i lpet av et minutt. Deretter gr du rett over p kneby.

 

G rett fra romaskinen direkte til knebystativet og ta 10 kneby. Nr du har gjort dette, gr du s videre til pull ups.

 

Ta 10 pull ups. Om det blir tungt er det lov hoppe ned ta seg et par pust fr du forsetter. Du kan ogs velge gjre chins med strikk. Utfordr deg selv. 

 

G rett fra pull ups og bort til prowler sleden. Dytt den 20 meter. Jeg dyttet den 10 meter, fr jeg snudde og dyttet tilbake. 
Ikke alle treningssentere har en prowler slede. Om senteret ditt ikke har det, kan du hoppe 1 minutt i et hoppe tau eller ta 10 burpees istedet. 


Nr du har gjort ferdig 1 runde, alts rodd 1 minutt, tatt 10 kneby og 10 chins, og dyttet prowler sleden, starter du p nytt med en gang. Her er det ingen pause. Gjr totalt 4 slike runder og du har en kjapp og god wod som fr svetten til renne. ​
Nr du har gjort denne WOD'en en gang, kan du gjenta den igjen en annen dag, og forske sl din egen tid. 
Prv denne treningskten du ogs :grin: Hper du liker den.

 

Kristine ♥

14.05.2018 kl. 17:32
Moro med kt. Skal prve den med hoppetau :-)

Kristine

15.05.2018 kl. 16:04
Anonym:
Hper du liker den :)

frkfrontend

14.05.2018 kl. 17:46
Takk for et godt tips til treningskt :D S bra ut!

Kristine

15.05.2018 kl. 16:04
frkfrontend:
Bare hyggelig du :)

Maiken

15.05.2018 kl. 13:38
Inspirasjon med treningskt :-)

Kristine

15.05.2018 kl. 16:03
Maiken:
Herlig at du synes det :)

Ida

23.05.2018 kl. 07:50
Dette hrtes heavy ut! Men gy, kanskje den skal testes i nrmeste fremtid!

Kristine

23.05.2018 kl. 17:36
Ida:
Ja, test kten Ida :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no