DAGER SOM DETTE

Dager som dette, dere. Det er det jeg lever for!

Jeg får ikke sakt med ord hvor mye jeg setter pris på det nydelige været vi har for tiden. Gårsdagen var helt magisk med 28 grader og strålende sol. Dette er, i mine øyne, Norge på sitt beste. Dagen i dag er også ganske så perfekt. 26 grader og for det meste fantastisk solskinn. Selvfølgelig kom det en stor sky akkurat når jeg tok disse bildene, så det ser litt grått ut. 2 minutter senere derimot, var solen på plass igjen, men da var jeg alt for opptatt av å spise sushi!

For tiden jobber jeg for harde livet med bacheloroppgaven min og er ikke så mye ute i solen. For å få med meg noen solstråler, bestemte jeg meg for å ta en liten piknik på stranden med sushi, vannmelon, appelsin, proteinbarer og Nocco.

Dette tok meg under fem minutter! Jeg pakket et stort teppe i sekken, tok med meg en duk, skar opp frukten og proteinbaren i biter, og gikk innom sushiresturantet på vei til stranden. Piknik trenger ikke være fancy selv om det ser fancy ut. Også smaker jo maten så mye bedre ute!

Jeg satt her over en time. Koste meg med maten og lyden fra bølgene. Dager som dette altså! Det er terapi for sjelen og gjør meg rett og slett intenst glad. 

Nå skal jeg komme meg på jobb. Senere i kveld blir et par glass vin med gode venner. For en onsdag!  
Håper du nyter solen, varmen og go’stemningen :grin: Ha en herlig dag videre! 

 

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg