SELVPLEIE

Riktig onsdag dag ♥
Hvorfor ikke gjøre noe fint for deg selv i dag. Selvpleie er så viktig i hverdagen! Jeg tror virkelig at om du er flink til å ta vare på deg selv og pleie deg selv fra innsiden, både fysisk og psykisk, gir det grobunn til å ha det bedre med den du er. Her en noen enkle ting du kan gjøre for deg selv i dag.

Start dagen med å smile bredt til deg selv i speilet og si høyt at dette blir en fin dag.
Lag deg en deilig sjokoladesmoothie -milkshake til frokosten. Oppskriften finner du her
Ta deg en fem minutters meditasjonspause i gresset. Lukk øynene og la tankene fly.
Gå en tur i skogen, lytt til naturen, senk skuldrene og pust godt ned i magen.
Si fem snille ting om deg selv, til deg selv. 
Bruk ekstra god tid i dusjen og masser inn fuktighetskrem på hele kroppen. 
Plukk deg en blomsterbukett. Blomster gjør virkelig noe med humøret.

Med det ønsker jeg deg en fantastisk onsdag :grin:

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Det her skal jeg ta til meg. Er alt for dårlig til å gjøre ting for meg sjæl.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg