hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

UKENS TRENINGSPLAN

  • 24.06.2018, 17:23


Denne uken her har vrt utrolig hektisk, noe som har gtt utover treningen. Faktisk har jeg knapt trent denne uken! Det har blitt mye jobb, samtidig som jeg har nsket  vre sosial. Dermed har treningen blitt nedprioritert.
Trening er en form for terapi for meg. Et sted hvor jeg stresser ned, fr ut negative tanker og henter inn positive energi. Nettopp derfor er det viktig for meg sette av tid til trening. N som jeg har startet i ny jobb og forsker sjonglere flere jobber samtidig, er det viktig  ha en plan slik at jeg faktisk fr tid til trene. En annen grunn til at jeg ogs liker sette opp en treningsplan over den kommende uken, er fordi at jeg da til en viss grad vet hva jeg skal trene. P den mten unngr jeg st i treningsklr og ikke ane hva jeg skal gjre!

Bilder fra en shoot tidligere i uken med Frida Amundsen. Bilder tatt av og for tights.no. 


Ukens treningsplan for uke 26 ser slik ut:

⋄ Mandag
Jeg liker starte uken med en fullkroppskt. Ja, jeg synes det er deilig bruke hele kroppen p en mandag! Morgendagens styrkekt vil best av kneby, nedtrekk, hip thrust, benkpress, kick back i kabel og facepull. 

⋄ Tirsdag
Da blir det en overkroppskt. Mest sannsynligvis med tunge vekter og velsene chins med ekstra vekt, dips med vekt, stende roing, skulderpress, revers flyes og franskpress.

⋄ Onsdag
En tung benkt med frontby, hip thrust, ettbens benpress, leg curl og revers hyper.

⋄ Torsdag
Treningsfri eller intervaller avhengig av tid og energi.

⋄ Fredag
P fredag ser jeg for meg en fullkroppskt hvor jeg starter med ve p muscle ups. Deretter blir det utfall, chins, sumo marklft, sidehev og kanskje litt pumping av rumpen p slutten av kten. 

⋄ Lrdag 
En rolig lpetur for la tankene fly fr jeg skal p jobb. 

⋄ Sndag
Hviledag.

Selv om jeg har satt opp ukens treningsplan, er det likevel viktig for meg kunne ta planen med en viss moderasjon og vre pen for endringer. Dagsform og lyst er frsteprioritet, s kommer treningsplanen i andre rekke. Om det blir en kt mindre eller om jeg bytter om p dager, er det ingen krise. Jeg tenker alltid langsiktig. 

N skal jeg komme meg avgrde. I dag er det hviledag og dagen brukes kun til hygge. S langt har jeg rukket en hyggelig gtur med en venninne langs vannkanten med en is i hnden og masse latter. Hvert yeblikk skal jeg en tur p Sumo spise middag. Har du vrt der? Jeg har aldri spist der fr, men har hrt mye skryt om sushien deres. Nam, det skal bli godt :grin: Hper du nyter sndagen og lader opp til en ny uke!


Kristine ♥ 

Hilde

24.06.2018 kl. 17:44
Hei, veldig kult det frste bildet. Av nysgjerrighet, hvor lange er styrkektene dine?

Kristine

25.06.2018 kl. 18:47
Hilde:
Takk for det Hilde. De varer stort sett mellom 50 -60 minutter :)

Hanna

24.06.2018 kl. 19:30
Nydelig bilde av deg :-)

Kristine

25.06.2018 kl. 18:45
Hanna:
Takk for det Hanna :)

Hanna

25.06.2018 kl. 13:44
Ser treningen din snn ut omtrent hver uke?

Kristine

25.06.2018 kl. 18:45
Hanna:
Det varierer veldig, men for tiden har den sett noe slik ut, ja :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no