TREN TANKESETTET

Først og fremst, tusen takk for alle koselige kommentarer og mail etter gårsdagens innlegg. Jeg blir støtt og stadig rørt over hvor snille og gode dere er. Tusen hjertelig takk ♥ Jeg setter enormt pris på deres hilsener.

I dag vil jeg skrive noe ord om tankesettet. Jeg får ukentlig spørsmål om dette med tankesettet mitt og om mental trening. Det er vanskelig å gi et godt svar på, da det ikke er noe fasit her. Jeg har vært langt nede og det å trene min mentale styrke, ble min vei ute av den mørke gruven. Jeg tror absolutt ikke jeg hadde vært den jeg er i dag, om jeg ikke hadde lært å trene tenkesettet mitt! På veien har jeg lært utrolig mye og det har også endret meg som person. Jeg har funnet min styrke og virkelig funnet gleden ved livet.

Som dere allerede vet, har jeg stort sett et bredt smil om munnen og det er nettopp fordi jeg trener tankesettet mitt og styrker mine tanker hver eneste dag. Jeg finner gledene ved det jeg har og ikke minst; det og den jeg er. Jeg tror oppriktig at om en velger å se mulighetene i situasjonene en møter og forsøker å finne de små gledene ved dagen i dag, vil en få det generelt bedre her i livet. Jeg har lært tankene mine til å gå for det beste ved hver anledning. Og det har absolutt gjort meg til den beste versjonen av meg selv, samt at det har gitt meg en indre ro. Jeg tror aldri vært så glad og lykkelig som det jeg er i dag!

Om du trener jevnlig, husk også å tren tankesettet ditt. Vær bevist på dine egne tanker og forsøk å se lyset i stedet for mørket. Glasset er jo så mye bedre når det er halvfullt enn halvtomt!

Kristine ♥ 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg