SPILLELISTEN I JULI

God lørdag dere ♥ Da er det på tide med en ny spilleliste igjen!
Det blir riktignok treningsfri på meg i dag. Jeg jobber til halv fire og etter det er det rett på stranden og grille med venner. Helg og sol må nytes! Jeg har likevel oppdatert spillelisten min slik at den er klar til mandagens treningsøkt. Ny musikk og ny uke gir forhåpentligvis en knall treningsøkt!

Her er spillelisten i juli:
Cool, Original Mix – Mike Candys
Step In Da Place – The First Station
10.000 Feet, Tombola Mix – Bosson
Savage – Blasterjaxx
Pull Up – Martin Jensen
Get High, Singel Edit – Van Der Karsten
Xplode (ASOT 830) – Avancada
Go Up High – Neon Cassettes
How Will I Know, Original Mix Edit – Crystal Rock
Sweet Dreams, Klaas remix – Higheffect
Onex Voice – Collapz
Nordic Nights – Mark Sherry
Sangria Wine – Pharell Williams 
Let’s Get Ill, Radio Edit – DJ Snack
Flashdance, What A Feeling – E-Moition

Enten du skal trene i dag eller venter til helgen er omme, håper jeg at du får noen nye sang favoritter til spillelisten din. 
God helg :grin: Nyt dagene, smil, spis is og kos deg med dine kjære! 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Det er alltid like kjekt med musikktips. Jeg må ha musikk på trening. God helg til deg også Kristine 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg