DAGENS STYRKEØKT

Hei og hopp. Torsdag er topp! 
Som vanlig tok jeg dagens styrkeøkt rett etter jobb. Selv om jeg ofte er litt tung i kropp og hode, synes jeg alltid det er veldig deilig å dra rett på trening etter at jeg har vært på tidligvakt. Ved å dra på trening med en gang, unngår jeg at sofaen frister mer enn trening, samt at jeg får ut eventuell stress, bekymringer eller lignende som jeg har med meg fra jobb. Trening etter jobb, blir virkelig tanketerapi. Jeg får rett og slett renset opp i topplokket!

Dagens styrkeøkt hadde fokus på rumpe og lår og så slik ut:
– Benpress med bred benstilling
4 sett * 8 repetisjoner 
supersett med 
– Rumensk markløft med manual
4 sett * 8 repetisjoner
– Utfall i smith maskinen  
4 sett * 8 repetisjoner 
– Step up med kettlebell
3 sett * 10 repetisjoner 
– Glute kickback i kabel
2 sett * 12 repetisjoner

Nå har jeg akkurat drukket en deilig smoothie. Jeg synes det er viktig å få i seg godt med næring etter treningsøkten. Hvert øyeblikk skal jeg til bestevennen og grille….eller lage pizza. Vi har ikke helt bestemt oss enda. Håper torsdagen din er fin og at du har hatt en god treningsøkt i dag. Om ikke, pust dypt med magen og senk skuldrene. Da er jeg sikker på at morgendagen blir bedre!

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Åshild:
      Først og fremst, tusen takk for en hyggelig melding 🙂 Herlighet så uheldig! Knekke armen på den måten. Om skulderen er ok, kan du fortsatt gjøre knebøy, frontboy og utfall med stand på skuldrene. Eventuelt prøve deg frem i maskinene. Lykke til og god bedring 🙂

    2. Mirlsm:
      Har ikke noe oppskrift. Det er vanlig hvetemel bunn toppet med pizzasaus, salami, revet ost, ananas og Parmesan 🙂

    3. Du er en så utrolig stor inspirasjon! Hadde akkurat kommet GODT i gang med styrketrening takket være deg (og elsker det), meeeen så…. Knakk jeg armen da pull up-baren falt ned (med meg) hjemme 🤦🏼‍♀️ Noen tips til øvelser jeg kan gjøre med én minus arm?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg