hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

DAGENS STYRKEKT

  • 19.07.2018, 19:05


Hei og hopp. Torsdag er topp! 
Som vanlig tok jeg dagens styrkekt rett etter jobb. Selv om jeg ofte er litt tung i kropp og hode, synes jeg alltid det er veldig deilig dra rett p trening etter at jeg har vrt p tidligvakt. Ved dra p trening med en gang, unngr jeg at sofaen frister mer enn trening, samt at jeg fr ut eventuell stress, bekymringer eller lignende som jeg har med meg fra jobb. Trening etter jobb, blir virkelig tanketerapi. Jeg fr rett og slett renset opp i topplokket!

Dagens styrkekt hadde fokus p rumpe og lr og s slik ut:
- Benpress med bred benstilling
4 sett * 8 repetisjoner 
supersett med 
- Rumensk marklft med manual
4 sett * 8 repetisjoner
- Utfall i smith maskinen  
4 sett * 8 repetisjoner 
- Step up med kettlebell
3 sett * 10 repetisjoner 
- Glute kickback i kabel
2 sett * 12 repetisjoner

N har jeg akkurat drukket en deilig smoothie. Jeg synes det er viktig f i seg godt med nring etter treningskten. Hvert yeblikk skal jeg til bestevennen og grille....eller lage pizza. Vi har ikke helt bestemt oss enda. Hper torsdagen din er fin og at du har hatt en god treningskt i dag. Om ikke, pust dypt med magen og senk skuldrene. Da er jeg sikker p at morgendagen blir bedre!


Kristine ♥

19.07.2018 kl. 19:46
Hvor er tightsen din fra? :-)

Kristine

20.07.2018 kl. 15:14
Anonym:
I can I will :)

Maiken

19.07.2018 kl. 20:20
Hvor ofte trener du n for tiden? Du ser knall bra ut :-) :-)

Kristine

20.07.2018 kl. 15:14
Maiken:
Det varierer fra uke til uke! :)

shild

19.07.2018 kl. 21:26
Du er en s utrolig stor inspirasjon! Hadde akkurat kommet GODT i gang med styrketrening takket vre deg (og elsker det), meeeen s.... Knakk jeg armen da pull up-baren falt ned (med meg) hjemme 🤦🏼‍♀️ Noen tips til velser jeg kan gjre med n minus arm?

Kristine

20.07.2018 kl. 15:14
shild:
Frst og fremst, tusen takk for en hyggelig melding :) Herlighet s uheldig! Knekke armen p den mten. Om skulderen er ok, kan du fortsatt gjre kneby, frontboy og utfall med stand p skuldrene. Eventuelt prve deg frem i maskinene. Lykke til og god bedring :)

Mirlsm

19.07.2018 kl. 23:14
hh den pizzaen du la ut p insta sg amazing ut! Oppskrift??😍

Kristine

20.07.2018 kl. 15:12
Mirlsm:
Har ikke noe oppskrift. Det er vanlig hvetemel bunn toppet med pizzasaus, salami, revet ost, ananas og Parmesan :)

Silje

20.07.2018 kl. 10:49
Du er s st. Hvor ofte trener du n?

Kristine

20.07.2018 kl. 15:12
Silje:
, takk for det du. Har ikke noe plan, s det varierer fra uke til uke :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no