DENNE HELGEN VIL JEG

Riktig god fredag dere ♥ Da er helgen her!
Denne helgen vil jeg

Lese
Etter å ha hørt mye positivt om boken Omgitt av idioter, skal jeg endelig fått lånt den på biblioteket. Jeg har så vidt kommet igang med boken. Det er en lettlest bok som på en enkel måte forklarer viktigheten av de forskjellige personlighetene og kommunikasjonstypene vi mennesker har og er. Boken skal altså gjøre det lettere å forstå andre mennesker. Jeg synes psykologi er spennende, og tror jeg kan lære mye av denne boken.

Bake
Jeg har en del rabarra jeg må få brukt og tenkte blant annet å lage denne deilige rabarbrapaien. Eller så blir det kanelsnurrer med rabarbra eller frossen iskake med rabarbra. Jeg har ikke helt bestemt meg enda. Har du noen gode rabarbra oppskrifter?

Spise poke bowl
Dere som følger meg på instagram, har nok fått med dere den store kjærligheten jeg har fått for poke bowls. Jeg spiser det minst en gang i uken. Dagens lunsj blir helt klart en take away poke bowl. 

Ta en løpetur
Jeg håper på en deilig løpetur på søndag. Jeg tror det blir en 6 -8 kilometer lang kosetur ute på morgenkvisten. Nå er det nemlig nesten to uker siden jeg løpt sist og savner den gode følelsen etter en løpetur! Eventuelt blir det en kort intervalløkt. Da går jeg nok for 30 / 15 intervaller eller denne intervalløkten

Harryhandle
I løpet av helgen blir det en tur over grensen for en runde matshopping. Svensk youghurtgodteri er og forblir en stor favoritt hos meg. Jeg gleder meg skikkelig til å fylle opp kjøkkenet med disse godsakene og annet godt! Har du noen tips til hva jeg skal handle?

Drikke vin og spise reker
Jeg skal til Gøteborg imorgen. Der skal jeg blant annet spise på sjømatbuffeten på Sjømagasinet. Væ​ret er meldt bra og jeg tror det blir skikkelig fantastisk å sitte ute på restauranten, speide utover elven, drikke vin og spise masse god sjømat. Godt selskap har jeg også med meg. Det tror jeg kanskje blir helgens høydepunkt! 

Se film
I kveld blir det nok en rolig aften med god middag, film og is. Forrige helg begynte jeg å se filmen The perfect guy. Jeg var på en venninnekveld, men det var så lenge siden vi hadde sett hverandre at vi endte med å skru av filmen etter bare 10 minutter og pratet i stedet. The perfect guy virket veldig spennende og jeg må rett og slett ta meg tid til å starte den på nytt og se hele. Det er en drama thriller som handler om Leah som slår opp med sin samboer og deretter kommer i kontakt med en mann som virker alt for god til å vær​e sann. Liker du dramafilmer, tror jeg denne er verdt å se.

Har du noen spennende planer denne helgen? Uansett håper jeg du får en riktig så fin helg :grin: Gjør noe som får deg til å smile! 

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg