I DAG ER JEG TAKKNEMLIG FOR

Riktig god lørdag go’inger ♥ I dag morges brukte jeg noen ekstra minutter til å bare ligge i sengen og tenke over hva jeg er takknemlig for. Dagene flyr forbi, og vi mennesker har lett for å ta hver dag forgitt og glemme å sette pris på de små tingene. Det er tross alt de små tingene som gir glede hver eneste dag.

I dag er jeg takknemlig for:
At jeg har en kropp som kan gå og stå, og lunger som fyller meg med luft.
At jeg har en familie jeg er glad i, og venner som er der for meg.
At jeg har en jobb jeg synes er givende hvor jeg stadig lærer noe nytt.
At får dele min lidenskap for trening og kosthold gjennom online coaching.
At jeg har tak over hodet og penger til mat.  
At jeg bor i Norge, et fritt land hvor jeg står fri til å gjøre akkurat det jeg vil og leve det livet jeg ønsker.
At jeg er glad i kroppen min, det har ikke alltid vært sånn, og for at jeg er lykkelig i sjelen.
Og en hel del annet. Det er så ufattelig mye jeg er takknemlig for! 

Hva er du takknemlig for? Håper du får en aldeles nydelig lørdag og en herlig helg. 

Kristine  ♥ 

6 kommentarer
    1. Det var et nydelig innlegg Kristine. Takk for at du får meg til å åpne øynene og sette pris på så mye <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg