DAGENS TRENINGSØKT

Hei og god fredag dere ♥ I dag hadde jeg en ordentlig god treningsøkt. Jeg trener stort sett fullkropp for tiden og trives veldig med det. Dagens treningsøkt ble en fullkroppsøkt med hovedfokus på overkroppen. Da blir det en fullkroppsøkt med fokus på underkroppen i morgen.

Dagens treningsøkt så slik ut
– Frontøy
4 sett x 5 repetisjoner
i super sett med 
– Stående roing
4 sett x 8 repetisjoner

– Skulderpress
3 sett x 8 repetisjoner
– Hip thrust 
3 sett * 8 repetisjoner
– Cabel flyes
3 sett * 10 repetisjoner

– Revers flyes med manualer
3 sett * 12 repetisjoner
supersett med
– Franskpress
3 sett * 10 repetisjoner

Fornøyd og blid etter dagens treningsøkt!
Noen dager føles det som om jeg er i mott ess og energien flommer over. Slik var det i dag. Da virkelig storkoser jeg meg på trening! Alle dager er ikke slik. På mandag for eksempel, hadde jeg, som dere kanskje så på instagra- story, en helt forferdelig økt. Det endte med at jeg avsluttet økten og gikk hjem til sengen, Netflix og godis. De dårlige treningsdagene gjør virkelig at jeg setter ekstra pris på de gode. Slik som i dag. Det er en helt fantastisk følelse :grin: Håper du også har hatt en god treningsøkt i dag. Om ikke; bedre lykke imorgen. 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg