AUGUST’S

Årets siste sommermåned er forbi og vi er igang med høsten. August var en hektisk måned hvor jeg jobbet ekstremt mye. Jeg hadde totalt to fridager hele måneden! Likevel fikk jeg lurt inn både trening, masse god mat og sosialt. Her er en oppsummering fra august. 

August’s selfie
Det er ikke hver dag jeg har på meg sminke eller jeans. Når jeg først stæsjer meg opp, føler jeg meg så fin! Her skulle jeg ut å spise middag og drikke vin. Til og med leppestiften var på!

August’s mest spiste
Kremet sjokoladegrøt. Denne er skikkelig god og enkel. Jeg har spist den både til frokost, lunsj og kveldsmat flere ganger!

August’s favoritt middag
En skikkelig god burgermiddag som jeg laget i begynnelsen av måneden. Hjemmelaget brød og hjemmelaget burger med søtpotetfries og stekt sopp. Ellers er jeg også veldig glad i den spicy tacolasagnen. Den har vært en favoritt gjennom flere år!

August’s treningstips
Jeg gav dere noen tips til hvordan du kan komme igang med treningen etter ferien, samt kom med noen råd om hvordan du vet hvilke treningsprogram du skal velge og viste dere tre intervalløkter du kan gjøre ute i naturen. 

August’s beste kake
Karamelliskaken er desidert min soleklare favoritt. Dette er magisk god! Har du ikke testet den, anbefaler jeg deg virkelig å prøve oppskriften! De sukkerfrie bollene med müsli er også veldig gode. Oppskriftene jeg har fått mest tilbakemelding på fra dere derimot, er snickers muffinsene

August’s spilleliste
Denne måneden har de listen 90’s eurodance gått på repeat hos meg. Jeg blir alltid glad av nittitalls låter!

August’s mest likte instagrambilde
Fra en av de fine soldagene i augst. Det er litt trist at bikinitiden i Norge er forbi, men heldigvis kommer sommer igjen neste år. Og heldigvis skal jeg på ferie om bare en måned. Da skal bikinien på igjen!

August’s trening
De siste tre ukene har jeg jobbet mye nattevakter. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er så høy i hatten når jeg har hatt flere nattevakter på rad. Det har gjort at treningen ikke har vært helt optimal. Det har blitt både mindre og dårligere økter enn ellers, men jeg har storkost meg på trening når jeg først har vært der. Trening har blitt brukt som utkobling og et sted hvor jeg lader meg opp fysisk og psykisk. Det har omtrent kun blitt styrketrening,. Faktisk tror jeg at jeg har hatt en kondisjonsøkt i hele august! Intervalløkten kan du se her.  Vil du se en av styrkeøktene mine, kan du se noen her og her. Jeg delte også en treningsøkt ute.

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. til info er det ikke så altfor lurt å legge ut bilder hvor cvc koden på bankkortet syntes.

    2. x:
      Hei du 🙂 Jeg tar stort sett bilde i det jeg går i, som er treningsklær. Jeg trasker ofte rundt i sportsbh. Hihi… Jeg er litt rar, men det er jo så behagelig. Det er ikke noe jeg tenker på, jeg er på en bare meg, om du skjønner hva jeg mener.

    3. Håper høsten blir fin for deg KRistine. Takk for at du sprer så mye inspriasjon og glede 🙂

    4. Hei! Jeg følger bloggen din, og synes du stort sett formidler sunne holdninger. Men jeg lurer på hvorfor du så ofte er så lettkledd på bildene? Det er fint at du er fornøyd med kroppen din, og jeg mener ikke at du har noe å skjule, men jeg synes det blir påfallende ofte, og noen ganger litt unaturlig. Er det noe du tenker på?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg