NÅ TAR JEG HELG

Riktig god mandag go’inger. Har du hatt en fin start på uken?
Jeg har akkurat kommet hjem fra en treningsøkt. Dagen min så langt har bestått av jobb og trening. Jeg har hatt jobbhelg…eller, jeg skal være helt ærlig med dere. Jeg har hatt en jobb måned. Nå har jeg ikke hatt en fri dag på tre uker, men tar jeg helg! Jeg har nemlig fri tirsdag og onsdag.

Som mange av dere vet jobber jeg som sykepleier, i tillegg til at jeg er støttekontakt, jobber i en klesbutikk og jobber som online coach, personlig trener og kostholdsrådgiver. Det har blitt en periode med veldig mye jobb i det siste. Nå kjenner jeg at det skal bli skikkelig godt med et par dager fri!  
Jeg må også legge til at jeg har sagt opp to av jobbene mine, slik at det vil roe seg med jobbingen for min del fremover. Uansett, jeg har akkurat plantet meg godt i sengen og her blir jeg i kveld.

Batteriene skal lades opp og jeg skal ha en skikkelig lat og avslappende kveld. Sharp Objects er en serie jeg akkurat har begynt å se på og virkelig har fått dilla på. I kveld blir det binge- watching, sammen med litt godis, en stor kesam- og yoghurt skål og cola zero. Det er akkurat det jeg trenger nå!

Håper mandagen din har vært bra :grin:

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Marie Vigebo:
      Jeg tok 1 boks kesam, blandet den med 1 vaniljeyoughurt, litt vaniljepulver og bittelitt salt, og mikset det hele med en håndmikser i cirka 1 min. Da blir det fluffy og godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg