hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

TRENING SOM GIR RESULTATER

  • 07.10.2018, 16:48


Okai, dere, la oss snakke litt om trening som gir resultater og som faktisk funker. Jeg ser utrolig mange rare velser. Dette gjelder spesielt for underkroppen og rumpen. Bare en liten scroll nedover instagram og jeg ser haugevis av merkelige rumpevelser.

nsker du bygge muskler, f en fastere og strammere kropp, er det ikke disse fancye velser som gjelder. Da m du legge fokus p tunge basevelser. 
For underkroppen vil dette si kneby, marklft, utfall, benpress og hip trhust. For overkroppen betyr det velser som chins, pull ups, dips, benkpress, stende roing og skulderpress. Uansett hvor kjedelig det enn er, s er det disse velsene som virkelig gir resultater. 

For all del, jeg gjr noen rare rumpevelser av og til jeg ogs, men jeg srger alltid for at jeg har fokus p tunge basevelser frst i kten min, s supplerer jeg eventuelt med andre mer morsomme og spennende velser p slutten av kten. 
Jeg tror absolutt det er blitt en trend legge ut kule og nye treningsvelser, men jeg fler at dette blir en blff. For det er ikke disse velsene som gir deg resultater og som gjr at du oppnr de mlene du har satt deg. De gjr deg verken sterkere eller bedre trent!

Daglig ser jeg folk p treningssenteret, spesielt jenter, som gjr snle velser. Jeg fr faktisk vondt i hjerte mitt nr jeg ser det. Disse menneskene legger ned tid og energi i treningen sin, men til liten nytte. Folkens, jeg vil vre rlig med dere. nsker du f resultater p treningen din, fokuser alltid p de klassiske bevegelsene, baselftene. Lft tungt, s skal du se at du faktisk oppnr fysiske endringer i bde styrke og kroppsammensetning!


Kristine ♥

Gitte

07.10.2018 kl. 17:33
Hva mener du med "de rare velsene"? Kunne vrt kjekt vite :-)

Kristine

08.10.2018 kl. 14:23
Gitte:
velser med strikk feks og typiske stttevelser. I bunn og grunn, alltid ha fokus p baselft :)

Line

07.10.2018 kl. 20:10
Takk!! Dette er srt needed informasjon!!!! Du er gull Kristine!! Kan du please legge ut typ overkroppskt, du har helt sykt flotte armer!!! Alt annet og selvflgelig men vil s gjerne forme overkroppen min slik din er 🌺

Kristine

08.10.2018 kl. 14:21
Line:
Takk for hyggelige ord Line :) Jeg deler med jevne mellomrom ktene mine er p bloggen. Jeg har ingen typisk kt, men fokuserer alltid p basevelser.

Silje

07.10.2018 kl. 22:52
S bra st flere legger vekt p det her. Ser jallavrlser hele tida. Flere jenter som lfter ordentlig!!!

Kristine

08.10.2018 kl. 14:20
Silje:
Yes! :D

08.10.2018 kl. 01:02
Fikser du snart s jeg kan lese bloggen p mobil?

Kristine

08.10.2018 kl. 14:20
Anonym:
Jeg jobber med saken, men jeg m endre hele designet p bloggen og jeg er dum som et brd nr det kommer til koding og alt med data. Derfor tar det litt tid.

08.10.2018 kl. 10:27
Tommel opp!

Kristine

08.10.2018 kl. 14:19
Anonym:
Hihi... Takk for det :)

beate

08.10.2018 kl. 11:47
Hei skjnne! <3 S enig! Tunge basevelser slr "trend-velser"

De velsene gr kontenuerlig ut, men basen bestr! ;) :D Stor klem til fine deg! <3

Kristine

08.10.2018 kl. 14:19
beate:
Back to basic! Godt det er flere som liker basevelsene.
God klem til deg ogs :)

10.10.2018 kl. 02:00
Okei! Da vet jeg at du er p saken ;)

Kristine

10.10.2018 kl. 16:40
Anonym:
Ja. Jeg skal forske raska p :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no