TRENING SOM GIR RESULTATER

Okai, dere, la oss snakke litt om trening som gir resultater og som faktisk funker. Jeg ser utrolig mange rare øvelser. Dette gjelder spesielt for underkroppen og rumpen. Bare en liten scroll nedover instagram og jeg ser haugevis av merkelige rumpeøvelser.

Ønsker du å bygge muskler, få en fastere og strammere kropp, er det ikke disse fancye øvelser som gjelder. Da må du legge fokus på tunge baseøvelser. 
For underkroppen vil dette si knebøy, markløft, utfall, benpress og hip trhust. For overkroppen betyr det øvelser som chins, pull ups, dips, benkpress, stående roing og skulderpress. Uansett hvor kjedelig det enn er, så er det disse øvelsene som virkelig gir resultater. 

For all del, jeg gjør noen rare rumpeøvelser av og til jeg også, men jeg sørger alltid for at jeg har fokus på tunge baseøvelser først i økten min, så supplerer jeg eventuelt med andre mer morsomme og spennende øvelser på slutten av økten. 
Jeg tror absolutt det er blitt en trend å legge ut kule og nye treningsøvelser, men jeg føler at dette blir en bløff. For det er ikke disse øvelsene som gir deg resultater og som gjør at du oppnår de målene du har satt deg. De gjør deg verken sterkere eller bedre trent!

Daglig ser jeg folk på treningssenteret, spesielt jenter, som gjør snåle øvelser. Jeg får faktisk vondt i hjerte mitt når jeg ser det. Disse menneskene legger ned tid og energi i treningen sin, men til liten nytte. Folkens, jeg vil være ærlig med dere. Ønsker du å få resultater på treningen din, fokuser alltid på de klassiske bevegelsene, baseløftene. Løft tungt, så skal du se at du faktisk oppnår fysiske endringer i både styrke og kroppsammensetning!

Kristine ♥

15 kommentarer
    1. Line:
      Takk for hyggelige ord Line 🙂 Jeg deler med jevne mellomrom øktene mine er på bloggen. Jeg har ingen typisk økt, men fokuserer alltid på baseøvelser.

    2. Anonym:
      Jeg jobber med saken, men jeg må endre hele designet på bloggen og jeg er dum som et brød når det kommer til koding og alt med data. Derfor tar det litt tid.

    3. Hei skjønne! <3 Sååå enig! Tunge baseøvelser slår "trend-øvelser"
      De øvelsene går kontenuerlig ut, men basen består! 😉 😀 Stor klem til fine deg! <3

    4. Så bra st flere legger vekt på det her. Ser jallaøvrlser hele tida. Flere jenter som løfter ordentlig!!!

    5. Takk!! Dette er sårt needed informasjon!!!! Du er gull Kristine!! Kan du please legge ut typ overkroppsøkt, du har helt sykt flotte armer!!! Alt annet og selvfølgelig men vil så gjerne forme overkroppen min slik din er 🌺

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg