HAR DU TRENT I DAG?

God mandag dere ♥ Da er hverdagen tilbake for fult for min del. Det har vært en fantastisk deilig ferieuke, men det skal også bli godt å komme tilbake til rutiner igjen. Dagen har bestått av jobb, en treningsøkt og i skrivende stund sitter jeg her og spiser middagen min.

Har du trent i dag? Uansett hvor demotivert du føler deg, anbefaler jeg deg å starte uken med en treningsøkt. Gjennomfører du ukens første økt på en mandag, setter du standaren for den nye uken og da blir det veldig mye lettere å fortsette å trene utover i uken. Og om det er slik at du føler deg virkelig demotiver i dag, så vil det at du overvant dørstokkmilen, gjøre at du får en skikkelig god følelse innvendig og oser av mestringsfølelse. Glem heller ikke at trening gir deg overskudd, energi og utløser endorfiner.

Når du nå har satt standaren for en ny uke og gjennomført en treningsøkt på en mandag, bruk et minutt eller to til å kjenne på de gode følelsene du sitter med. At du er stolt over deg selv at du tok deg en økt, at du føler deg litt lettere til sinns, har litt mer energi og føler deg litt bedre. Om du da senere i uken, ikke har lyst til å dra på trening, kan du tenke tilbake på mandagen og hvor deilig det føltes da.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke var kjempe motivert til å dra på trening rett etter jobb. Jeg kom sent hjem fra Malaga i går kveld  og var nok fortsatt litt i feriemodus i dag. Før jeg dro på jobb i morges, pakket jeg treningsbaggen og tok den med på jobb. Da  hadde jeg ingen unnskyldninger etter jobb og dro rett fra jobben til trening. Det ble en lett fullkroppsøkt på snaue førti minutter med utfall, nedtrekk, benpress, sittende roing, hip thrust og face pull. Nå sitter jeg virkelig her med den beste følelsen! Standaren er satt og jeg er klar for å fortsette uken minst like bra!
Håper din mandag har vært bra :grin:

Kristine  ♥

4 kommentarer
    1. Takk for at du pusher og motiverer, og viser at ikke du heller alltid er sånn supermotivert helt ut av det blå. Det gjør det lettere å stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg