SJOKOLADEDIPP MED FRUKT

I dag var jeg så sulten når jeg kom hjem fra trening at jeg hadde ikke sjangs til vente til middagen var klar. Da laget jeg sjokoladedipp som jeg serverte med eplebiter og knasket på mens jeg ventet på at middagen skulle bli ferdig.

SONY DSC

Denne deilige sjokoladedippen lager du på knappe ett minutt. Du blander bare alle ingrediensene sammen i en bolle og vips har du en skikkelig god sjokoladedipp!

SONY DSC

Sjokoladedipp med frukt
Til 1 porsjon

100 g kesam
100 g phildephia
1 ss kaffe, kan sløyfes
1 ss smeltet smør, kan sløyfes
1 ss sukringold
1 ss sukrinmelis
2 -3 ss kakaopulver, smak deg til
1/4 ts salt

Bland alle ingrediensene sammen. 
Server. 

SONY DSC

Stort enklere blir det ikke! Du får en skikkelig god sjokoladedipp som kan brukes til mye. Kremen kan spises alene som en slags sjokoladekrem, eller du kan bruke den som sjokoladepålegg til for eksempel pannekaker eller rundstykker, du kan bruke den som glasur til kaker og muffins, eller du kan gjøre slik jeg har gjort, servere den med frukt som en sjokoladedipp. Perfekt snacks eller dessert. Håper det smaker!


Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg