DAGENS STYRKEØKT

Hva er vel bedre enn å starte uken med en treningsøkt? Jeg synes alltid det er ekstra deilig med trening på mandager. Jeg skal ærlig innrømme at dagens styrkeøkt ikke var den beste, men den ble nå gjennomført! Jeg var relativt trøtt etter jobb. Det er alltid ekstra tungt å stå opp før seks på mandager, men så fort jeg kom meg på trening og satte i gang, følte jeg meg mye bedre. Dagens styrkeøkt ble en fullkroppsøkt med fokus på baseøvelser.

Stående roing med manualer. Fokuser på å trekke skulderbladene tilbake og sammen. Den tar ordentlig godt på ryggen!

Dagens styrkeøkt:
– Chins
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Knebøy
3 sett * 6 repetisjoner
– Stående roing med kettlebell
3 sett * 8 repetisjoner
i super sett med
– Revers flyes
3 sett * 10 repetisjoner
– Utfall
3 sett * 8 repetisjoner
i super sett med
– Hip thrust med kettlebell
3 sett * 12 repetisjoner


Hip thrust med manual. Denne liker jeg spesielt godt å gjøre med strikk mellom knærne. En av mine favorittøvelser for rumpen!
Har du fått inn en treningsøkt i dag? Om ikke, får du en ny sjanse imorgen .


Kristine ​♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg