PizzaPortobello

Akkurat nå sitter jeg å spiser denne superenkle pizzaen :mrgreen:
Det kan kansje ikke kalles en pizza ettersom bunnen er sopp, men smaken var fortsatt helt “pizza-aktig” og kjempe godt. Den er helt fri for alt av gluten, hvetemel og karbohydrater. I tillegg er den gjort på 1-2-3!

PizzaPortobello
Portobellosopp
Kylling i strimler eller annet kjøtt
Grovhakkede tomater
Grønnsaker, jeg brukte paprika og rødløk
Krydder, jeg bruke oregano, chili og hvitløk
Jarlsberg, eller annen ost
Parmesan, kan droppes

Skjær ut stilken på soppen og grav ut litt av innmaten.
Stek kjøttet med krydder og grovhakkede tomater.
Fyll soppen med kjøttblandingen, ha over grønnsaker og jarlsberg. Topp med et godt dryss parmesan.
Stek på 200 grader i 20 minutter.
Jeg stekte mine i 25 minutter, og pizzaene ble litt godt stekt.

Dagens trening ble dag2 av BootyBuidling programmet, etterfulgt av 15 minutter ellipse.
Hovedøvelsen i dag var rack pull, en øvelse som er relativt ny for meg, men det går bedre for hver gang  :cool:
Totalt ble det  50 minutter med styrketreningen og kardioen.

Vi er halvveis til helg dere.
Ha en strålende aften :grin:

Kristine ♥

14 kommentarer
    1. Den såg vanvittig god ut! Du er utrolig oppfinnsom til å finne andre varianter til matlaging 😀 You go girl! 😀

    2. Impressive! Hvor kommer du opp med alt? Kom gjerne over og lag middag til meg ett par ganger i uka, hehe 🙂

    3. Hvordan er det med resten av næringsinnholdet i den? 🙂
      Kan slik sopp få kjøpt på vanlige matbuikker? Så svært fristende ut!

    4. HEI! Jeg har akkurat sendt deg en lang mail, men kom på at LES MEG, kan høres ut som virusdritt..men det er det altså ikke.. Just as you know 🙂 Keep up the good work! Den pizzaen så veldig digg ut, jeg elsker sopp!

    5. Dette måltidet så herlig ut. I dag ble det en god omelett med hjemmelaget brød til middag her hos meg 😀 Omelett slår aldri feil. Håper du får en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg