FavorittGrøt

Jeg er ekstremt punktlig, opptatt av å rekke avtaler og forsover meg eller kommer for sent.
I dag forsov jeg meg ikke bare litt, men tre og en halv time. Jeg våknet en time etter at jeg skulle vært på en avtale i Oslo! Hele tolv timer i sengen, men det føles likevel som om jeg bare har sovet noen få. Denne helgen, uansett hvor triset det høres ut, skal brukes på å hente inn litt søvn, jeg ligger noen timer etter.

Når jeg likevel ikke ville rekke avtalen min, bestemte jeg meg for å ta en rolig morgen og nyte favorittgrøten min :grin:
Snickersgrøt.
 
Her har jeg brukt
– 1 dl havregryn, jeg bruker den glutenfrie varianten
– 4 dl vann
– litt kardemomme
– 1 dl soyamelk
20 g zero barb sjokoladeprotein
– 1 ts rå kakaopulver
– 2 ss økologisk peanøttsmør
– kanel og sukrin

Kok opp grøt og vann.
La grøten koke i seks til åtte minutter. Tilsett så melk, sjokoladeprotein og kakaopulver.
Bland godt og ha over i en bolle. Topp med peanøttsmør, kanel og sukrin.
Mmmm, med en kopp sterk kaffe er dette den beste starten på dagen :razz:
Til tross for at jeg ligger noen timer etter, skal jeg nå prøve å hente meg inn.

Jeg ønsker dere en fantastisk helg :grin:
Kristine ♥

8 kommentarer
    1. var ikke lite du forsov deg nei 😛 hehe
      Er enig med deg, havregrynsgrøt aller snickers variant er det beste <3
      Du har mange gode mattips på bloggen din, det liker jeg =)

    2. nesten samme frokost som meg.! hehe:) Nå sitter jeg og spiser yoghurt nøtter fra sverige, da tenkte jeg på deg:D håper du har hatt en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg