Eat My Cake

Jeg startet dagen med morgenkardio.
Det er en fantastisk start på dagen :grin:
Endorfinene strømmer på, kroppen våkner og lykkeruset kommer.
40 minutter på ellipsemaskinen i moderat tempo.
Deretter var jeg klar for å åpne Elixia med et stort smil om munnen.

Etter jobb ventet en benøkt:
Kort og godt!
-Dype knebøy
4 sett * 6 -8 repetisjoner
-Markløft på boks
4 sett * 6 -8 repetisjoner
-Leg ex
3 sett * 10 -12 repetisjoner
-Gående utfall
3 sett * 8 repetisjoner

Her er bikinitoppen fra asos som dere ønsket å se.
Rosa og fin.
Magen har alt for mye kake i seg!
Jeg lagde en kjempe god sjokoladekake tidligere i dag.
Hele kaken inneholder bare 260 kcal, 40 gram protein, 9 gram fett og 6 g karbohydrater. Jeg benyttet derfor anledningen til å spise hele.
Eat me cake, og det kan du gjøre med den beste samvittighet ;-)



Mager sjokoladekake

Kake

1 egg
2 eggehviter
10 g mandelmel
10 g zero carb sjokoladeprotein

5 g pofiber
1 stor ss 100 % kakao
50 g skyr naturell
Surkin
4 dråper stevia

Bland sammen det hele egget, mandelmel, sjokoladeprotein, pofiber, sukrin, kakao, skyr og stevia.
Stivpisk de to eggehvitene.
Bland forsiktig røren sammen med eggehvitene og fordel deigen i en form.
Stek på 180 grader i 20 minutter.

Glasur
1 eggehvite
5 g kakao
Sukrinmelis
Stevia english toffee

Stivpisk eggehviten og ha i de øvrige ingrediensene.
Pisk godt.
Del kaken i to og ha glasuren i midten og på toppen av kaken.
Ren luksus på en torsdag.

Håper du har hatt en riktig så flott Kristi himmelfart.
Stort pluss for alle helligdager!
Ha en fortsatt flott aften.

Kristine ♥

19 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Jeg lurte bare på om du har et lurt tips til hva man kan bruke den resterende eggeplommen til?

    2. Flott bilde av deg i bikini! 🙂 NÅ synes jeg du har en såkalt perfekt kropp! – Sterk og veltrent, og ikke mager og skrapa for kroppsfett! Nå ser du frisk og sunn ut! Kroppen din er muskuløs, men likevel kvinnelig og feminin! Jeg synes former er lekkert! Slik skal sunner, sterke jenter være! 😉 Det synes nå iallfall jeg! 🙂

    3. hei! hva er pofiberet for noe? du ser kjempeflott og sunn ut, håper helsen kommer seg raskt tilbake til toppform. man ser det hvertfall ikke på deg 🙂

    4. Du har dødsfine kropp, Kristine ! 🙂 konne drept for å fått den altså!

    5. Er du hun alltid-smilende hyggelige jenta i resepsjonen på elixia sandvika? 🙂

    6. Hvor liten kakeform bruker du? Jeg har en søt liten en, og når jeg fulgte oppskriften din ble bunnen såvidt dekket! kraltså kanskje 1 cm . Så jeg tenker at din kakeform må være veldig mye mindre enn min?
      Super fin bikini 🙂
      M

    7. Så utrolig bra du ser ut Kristine 🙂 Ha en fortsatt fin kveld! ELSKER bloggen din 😀

    8. Kan ikke du lage alle godis og kake for meg?! :/ Får det ikke til pga. at jeg ikke har tilgang på ingrediensene… Og om jeg hadde hatt det hadde jeg sikkert ikke fått lov til å lage sunt godis av foreldrene mine… 😛

    9. Ååå, så fin bikini! Kan du legge ut link til den og trusen? Såå fint 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg