BREAKFAST


Jeg akkurat spist en lang og deilig frokost. 
Lørdagsfrokost.
– Grønnsaker (tomat, agurk, paprika, salat, minimais)
– Krepsehaler
– Kalkunskinke
– Jarlsbergost
– Sylteagurk
– Søt skål
Kesam blandet med et par ss cottage cheese og litt stevia vanilje, toppet med bær og mandler.
– ProteinMocca
En kopp kaffe blandet med en ss kakaopulver og litt sukrin, før jeg hadde over 20 g melkesjokoladeprotein som jeg hadde blandet med litt melk. 

Så godt!
Nå er jeg klar for en runde på Elixia. 

Etter trening reiser jeg bort.
Jeg kommer tilbake allerede mandag, men jeg får i hvert fall et par dager borte fra alt som gjøres. 
Det tok meg ti minutter fra jeg hadde bestemt meg for å bruke helgen på å lade batteriene, til jeg var i full sving med alt annet. Klesvasken ventet, kjøkkenet trengte å vaskes, jeg måtte lage kveldsmat, jobben ringte…
Når jeg er hjemme er det rett og slett for mye som burde gjøres til at jeg klarer å legge det fra meg. 
Derfor drar jeg fra alt :grin:
Det er kanskje litt drastisk, men det er akkurat hva jeg trenger. 
Da skal jeg få pleid og hvilt denne kroppen.

Ha en herlig lørdag. 
Det skal jeg.

Kristine  

11 kommentarer

Siste innlegg