GRØTDESSERT

I ettermiddag ble det nok en treningsøkt.
Rygg og skuldre stod på planen.
– Nedtrekk med bredt grep
– Enarms roing
– Omvendt roing
– Face pull
– Skulder press med manualer
– Skapular sidehev
Tungt og godt :grin:

Etter trening spiste jeg havregrøt, men denne gangen lignet og smakte det som dessert.

Havregryn kokes opp med vann, før jeg tilsatte litt kanel, 1 ts økologisk kakaopulver og 30 g melkesjokoladeprotein
Deretter blandet jeg litt mager kesam med et par dråper stevia vanilje.
I tillegg kuttet jeg en banan i skiver og raspet litt sukkerfri sjokolade.
Legg grøt, bananskiver og kesam lagvis i et høyt glass.
Topp med sjokoladen.
Nyt!

Hvem har sagt at havregrøt trenger å være kjedelig?
Det blir ikke stort bedre enn hva du gjør det til selv.
For min del er det grøtfest på høyt nivå.
Grøtdessert!

 Kristine 

37 kommentarer

Siste innlegg