SJOKOLADESUGEN?

Det er fredag :grin:
For min del er det fredag OG frihelg.
Denne uken har virket utrolig lang.
Energien har ikke vært helt på topp.
Etter å ha hvilt, hatt noen dager med rolig trening, mye søvn og godt med mat begynner energien og komme tilbake.


Hipp hurra for fine ansiktsuttrykk!
Jeg har testet ut en del undertøy fra Push-It, dette er en av favorittene mine.
Nå har jeg fått løpt, gått, trent styrke og tøyd med dem alle på og er i gang med et lite oppsummeringsinnlegg til dere. Det er utrolig viktig med godt undertøy når man skal trene.

Jeg startet dagen med 35 minutter morgenkardio.
God morgen Norge på TV’n og gange på møllen.
Etterpå ble det 20 minutter i solaret etterfulgt av dagens harryflex.


Lunsjen i dag ble utrolig enkel.
Jeg synes fersk laksefilet er så godt at det er best med få komponenter som forstyrrer smaken.
Det aller viktigste er selvfølgelig å steke fisken riktig.
Jeg steker laksen i en varm panne med litt smør i og har over litt salt og pepper. I og med at fisken er fet trekker den ikke til seg smøret, men det blir en herlig stekeskorpe. Det holder med et minutts tid på hver side.
I dag ble det kokt brokkoli og blomkål sammen med agurksalat (agurkskiver, eddik og litt sukrin) som ble tilbehøret.


Over til overskriften.
Det er fredag, helgen står for tur.
Jeg får ofte lyst på sjokolade utover fredagskvelden, men prøver å begrense meg til lørdagene.
I dag lagde jeg sjokolade-proteinis.
 

Super enkelt!
Jeg blandet en boks skyr naturell (mager kesam kan gjerne brukes) sammen med en god dæsj kakaopulver og 30 g melkesjokoladeprotein.
Inn i fryseren i 30 minutter.
Jeg toppet sjokolade-proteinisen med walden farms kalorifrie sjokoladesirup.
Da var mitt sjokoladesug slukket.

Riktig god helg :grin:
Er det forresten noen av dere som skal ta turen til Fitnessmessen i helgen?
Jeg har ikke helt bestemt meg enda.
Kanskje vi sees.

Kristine

30 kommentarer
    1. Utrolig bra blogg!! Du er utrolig flink med å trene, spise sunt og skrive det på bloggen. For veldig inspirasjon og har begynt å lese bloggen din hver dag 🙂
      Jeg bare lurte på om det er veldig usunt å spise den mange dager i uka? Er alltid så sjokoladesugen.. Men denne er jo sunn 🙂
      Klem Cecilie

    2. Anonym:
      Det kan du lett lage sunt 🙂
      Bruk grove pitabrød. Så steker du biffkjøtt i terninger med krydder og har kjøtt og salt i pitabrødet sammen med en dressing du lager med mager kesam 🙂

    3. Liza:
      Så flott at du har begynt en sunnere livsstil 🙂
      Tusen takk for at du legger igjen slike gode ord, jeg blir ordentlig glad av å lese.
      Lykke til 🙂

    4. Lisbeth:
      Hei du 🙂
      Så koselig at du leser bloggen min og ikke minst legger igjen slike koselige ord.
      Hva bestilte du på iHerb? Håper du ble fornøyd 🙂
      Du har mye spennende baking i vente 🙂

    5. Du som er så flink på kjøkkenet, kunne ikke du prøvd deg på en sunnifisert utgave av kebab. Jeg har så sykt lyst på, men klarer aldri å komme fram til en god oppskrift. Det har blitt mye uspiselige varianter for å si det sånn:P

    6. Jeg fikk tilbud om både gratis billett og opphold, men det passet dessverre ikke denne helgen, kanskje neste år! god helg 🙂

    7. Mmmm den isen asså :))
      Og fitnessmessa jaaa 🙂 forresten så er jeg sykt misunnelig på armene dine.
      Får det bare ikke til selv.. Dammit

    8. Har nettopp begynt å følge med bloggen din et par uker nå, og jeg må si at den er
      utrolig inspirerende og fin! Blir skikkelig motviert til å få til trening og kosthold
      ordentlig og har begynt å loggføre mye mer enn før og fått ny inspirasjon til både
      det ene og det andre. Selv spiser jeg ganske likt deg,
      men ikke like mange erstatningsvarer (positivt ment), det har mer med økonomi og
      litt for lite kunnskap ennå å gjøre, men ser jo at mulighetene er mange. Veldig nyttig at du legger ut linker, oppskrifter og ja, generelt det du gjør,
      for det er interessant og ikke overfladisk, noe jeg syns andre lignende blogger er.
      Du virker i alle fall veldig målbevisst og ikke minst sunn på en bra måte!
      Så.. Takk, jeg fortsetter nok å hente inspirasjon og lese herfra 🙂

    9. WOW, Her ligger det virkelig GODT arbeid på kroppen, en skikkelig muskuløs kropp, STOR fremgang og FLOTT utvikling, det må jeg virkelig si, stå på jenta 😉 Dette ser virkelig ut til at du gjør rett

    10. Hei.
      Jeg begynte så smått å kikke i bloggen din etter jeg så den i Shape Up.
      Nå tar jeg meg selv i å lese innlegg på innlegg, og er innom hver eneste dag.
      Jeg oser av treningslyst -både før og etter jobb & skole, og har gått til innkjøp på
      flere av produktene du bruker. Venter i spenning på første iHerb bestilling:)
      Dagen i dag ble det “Supersunn lasange” og
      sunne muffins til fredagsdessert.
      Takk for strålende inspirasjon:)

    11. Det så jo helt nydelig ut! Du e så flink :)!
      Hvilken syltetøy anbefaler du? Pleier og ha det nesten hver dag, så hadde vore topp og visst hvilken
      du anbefaler! 🙂
      God helg og kos deg <3

    12. Så godt at du har fått igjen litt energi, ikke noe er så ubehagelig som å føle seg slapp og sliten i lengden.. :/ Tusen takk for supert desserttips, det skal jeg prøve i helgen ja 😀
      Ha en fin helg og kos deg masse 🙂

    13. Herlig med frihelg! 🙂 jeg skal inn på fitnessmessen i morgen, gleder meg 🙂
      Ha en fin fredagskveld, og så håper jeg at vi sees på messen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg