FREDAGSKOS


I dag ble det tidlig trening.
Etter en lang kopp kaffe og masse prat, var det klart for en styrkeøkt.
Jeg var vel egentlig ikke helt klar, men jeg ønsket å gjennomføre ukens siste styrkeøkt i dag slik at jeg kan ta fri i helgen.

Rumpe og lår stod på planen.
– Benpress
– Strak markløft
– Lett knebøy
– Leg ex
Jeg avsluttet økten med 15 minutter gange på møllen med hastighet 7 og stigning 3.
Da var det helg og klart for fredagskos :grin:


Etter trening bar det hjem til frokost.
Jeg spiste en deilig kopp med havrepuff, vaniljeproteinmelk, peanøttsmør, kakaonibs og sukkerfritt bringebærsyltetøy.
Vaniljeproteinmelk lager jeg enkelt ved å blande sammen melk, vaniljeprotein og litt stevia vanilje.
Denne kombinasjonen har alt, både smak og innhold. Du får det søte fra vaniljemelken, det salte fra peanøttsmøret, det cruncy fra kakaonibsene og det smoothe fra syltetøyet. Dessuten får du i deg proteiner (fra melk og proteinpulver), karbohydrater (fra syltetøy og havrepuffs) og sunt fett (fra peanøttsmør).


Puffet havre er supert. Det har så å si samme næringsinnhold som havregryn, metter godt, smaker deilig og minner om honnikorn.
Det bringer frem barnslige følelser!

Akkurat nå sitter jeg og nyter dette.
En kopp (snart opp drukket) kaffe, brunostruller og druer.
Har du prøvd å dyppe brunosten i kaffen?
Aldeles nydelig!

Jeg har tatt turen hjem til min kjære mor i Hole.
Min mor er ikke bare min mamma, hun er også min beste venn.
I kveld skal vi kose oss sammen.
Ut og spise og så på kino.
For en fantastisk fredag.

Ønsker deg en riktig god helg :grin:
Nyt finværet og livets gleder.

Kristine

24 kommentarer
    1. A:
      For en helt fantastisk og nydelig kommentar.
      Tusen hjertelig takk 🙂
      Mammaer er det beste, ja. Jeg gleder meg allerede til å besøke henne i påsken <3
      Ha en flott dag.

    2. Koselig blogg du har, leser den daglig, og er det ikke oppdateringer håper jeg på det kommer dagen etterpå 🙂 Du inspirerer! 🙂

    3. Hei! Du har sikkert svart på dette før, men prøvde både og søke frem på google, og lese på siden din ang HVOR du har kjøpt de havre puffsene?:/ håper du kan svare 8evt igjen) 🙂 Klem

    4. Det har jeg faktisk ikke prøvd nei, men liker jo begge deler, så det kan hende ^^ God helg til deg og! 🙂

    5. Kose deg masse sammen med mamman din i kveld! Min mamma er på sydentur, og ettersom hun også er min bestevenn er det ganske tomt i huset mitt en fredagskveld.. Ha en god, avslappende og hyggelig helg med mye kos ! 🙂
      SV: forresten, jeg stiller i AF 🙂

    6. fy søren, du er sååå søt!!! hellepelle, du virker så fantastisk grei. Kos deg masse med mammaen din i kveld, mammaer er det beste som finnes 🙂

    7. Åå, heldig som kan reise til mamman din! Kjenner litt mammalengsel om dagen… Ikke så lett å gjøre noe med når man bor på andre siden av landet! :p Heldigvis bare noen dager igjen til påskeferie!! 🙂 Ha en fin fredagskveld! 🙂

    8. Aldri prøvd brunost i kaffen, men nå har jeg brukt brunostklumper som nødproviant på skiekspedisjon og det var helt supert. Fungerer på allslags vis! Ha en nydelig helg, fine Kristine.

    9. Nei nå fikk du meg i sikkelig fredagsstemning her Kristine! 🙂 Selv skal jeg bare ligge langflat på sofaen, men det er akkurat hva jeg har lyst til så da gjør jeg det!
      Å dyppe brunost i kaffen har jeg aldri prøvd, men så liker jeg ikke kaffe heller da! Men brunost du, det er noe av det beste på jord. Sammen med jordbærsyltetøy er min favoritt. På hjembakt brød. Nei du nå ble jeg sulten av meg selv her! God helg Kristine. Kos deg på kino og med mammaen din 🙂

    10. Høres ut som en super fredag 🙂 Du kan kose deg med mammaen din med god samvittighet. Nyt det herlige været og ta en velfortjent pause. God fredag til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg