CHANGES

Hei og hopp.
Da er en ny uke i gang.
Er du klar? :grin:
Jeg er veldig klar for å bli ferdig med påsken og å få tilbake hverdagen.
Etter å ha vært bortreist noen dager, hatt ferie og kost meg, blir det godt å komme tilbake til eget hus og rutiner.
Mest av alt gleder jeg meg til en real styrkeøkt.
Ukens treningsplan ser slik ut: 

Det blir noen forandringer i kostholdet og treningen de neste ukene.
Jeg kommer til å kjøre en seks-splitt med tung styrketrening, typisk fem ganger fem-program, og null kardio.
Jeg kommer også til å øke matinntaket noe.
I første omgang blir det en fire ukers periode, så får vi se (jeg samarbeider med pt’n / kjæresten) og tar det derfra.
Jeg er ingen fan av off- og on-seansen eller typisk bulk og diett. Jeg vil heller føle meg i ok form året rundt. Dette blir jo på en måte en mini bulk, men kostholdet blir likevel ikke økt så mye at vekten vil øke drastisk. 
Forhåpentligvis bygger jeg noe mer masse, da tenker jeg hovedsakelig på underkroppen. I tillegg blir det gøy å gjøre noe helt annet og å se hvordan kroppen reagerer.
Forandring fryder!

Nyt den siste fridagen,
og ha en sporty uke.

Kristine ♥

19 kommentarer

Siste innlegg