WORKOUT

Dagens økt på biceps, triceps og skuldre er unnagjort.
Herlig treningsøkt på en lørdag :grin:
God kontakt og god pump.


Fornøyd (usminket) frøken koser seg etter trening.

– Skulderpress i smith-maskin
30 kg: 6 repetisjoner
32,5 kg: 5 repetisjoner
35 kg: 5 repetisjoner
37,5 kg: 5 repetisjoner
40 kg: 5 repetisjoner
– Sidehev i kabel – ny øvelse
5 kg: 8 repetisjoner
5 kg: 7 repetisjoner
10 kg: 5 repetisjoner
5 kg: 5 repetisjoner
– Jm-press med manualer – ny øvelse
6 kg i hver hånd: 7 repetisjoner
8 kg: 6 repetisjoner
8 kg: 6 repetisjoner
8 kg: 5 repetisjoner
– Fransk press med stang: 
10 kg: 8 repetisjoner
15 kg: 6 repetisjoner
15 kg: 5 repetisjoner
20 kg: 5 repetisjoner
– Bicepscurl med stang
15 kg: 10 repetisjoner
15 kg: 10 repetisjoner
20 kg: 8 repetisjoner
20 kg: 8 repetisjoner
– Hammercurl foran kroppen med manualer
6 kg per hånd: 12 repetisjoner
8 kg: 10 repetisjoner
10 kg: 6 repetisjoner
10 kg: 5 repetisjoner


Yes, I’m a girl and I lift weights.


Hver eneste treningsøkt blir etterfulgt av en gulrot.
Nemlig etter treningsmåltidet.
Banan og proteinpulver.
Karbohydrater og proteiner.
For tiden har jeg dilla på melkesjokoladeprotein, jeg bruker 30 gram, som jeg blander med en stor banan. Jeg moser bananen lett med en gaffel før jeg har den over proteinpulveret og tilsetter litt vann. En liten klype kanel og et par dråper stevia sjokolade gjør det hele ekstra godt.
Mmmm…

Nå er det tid for latskap og kos.
Håper du får en riktig deilig lørdagskveld.

Kristine

34 kommentarer
    1. Takk for svar Kristine. Skal prøve å stresse mindre 🙂
      Jeg husker at du sa noe om at du mangler noen enzymer…var det noe med det også? I så fall hvordan fant du ut av det?

    2. Chocolatecherry:
      Takk for det 🙂
      Jeg spiser alt, bare ikke alltid.
      Jeg kan lage et innlegg om det da det tar mye plass 🙂

    3. Elena:
      Magen min er nesten aldri vond lenger, kun om jeg spiser store mengder hvetemel og sukker.
      For meg var løsningen å stresse mindre. Rett og slett gi litt mer faen, gi kroppen mer hvile og være mer i balnase fysisk og psykisk.

    4. Ulrikke ::
      Takk for det 🙂
      Den er tre år gammel, så jeg husker ikke helt. Jeg tror jeg kjøpte den i Nee York 🙂

    5. Evelyn:
      Leit at du synes det. Om du blar et innlegg tilbake har jeg svart på en hel haug kommentarer, men, nei jeg svarer ikke på kommentarer hver dag.
      Et liv med jobb, skole, kjæreste, venner, trening, osv, krever sin tid 😉

    6. Syns du aldri svarer på spørsmål jeg. Litt kjedelig egentlig, spesielt når du
      ikke har ALTFOR mange kommentarer, som ikke er umulig å svare på.

    7. Du ser veldig bra ut! Fine og definerte muskler! Jeg husker at du hadde noen mage problemer og var veldig oppblåst etter måltider. Hvordan ble du bedre? Jeg sliter nemlig med mageproblemer: veldig utvidet mage uansett hva jeg spiser eller hvor mye jeg spiser! Er så lei! Taknemlig om du har noen tips!

    8. Tenker du satt med en god følelse etter økta, bra med vekter på deg om dagen!
      Herlig med etter treningsmåltid, selv bytter jeg ut bananen med riskaker 🙂

    9. Hei:) tar du stående eller sittende skulderpress i Smith maskinen? Har ikke prøvd å gjort det i den før;)

    10. Dæven, jente, du er sterk! Jeg har forresten veldig lyst til å smake det melkesjokoladeproteinet en gang.. Jeg får ønske meg det og håpe at julenissen (eller julinissen) er snill i år 😉

    11. DEILIG! Gleder meg ekstremt til å løfte igjen i morgen etter over 2 uker borte fra treningsstudioet. Skal bli fantastisk 😀

    12. Du ser skikkelig bra ut Kristine! Det beste er å stå opp tidelig i helgen,late seg noen timer, ha en skikkelig bra workout før man koser seg maksimalt på soffaen med godis og film! Hehe. Håper helgen din er super:)

    13. Tipp topp og tommel opp til deg! Hvor kommer singleten fra? Kjempekul… Skulle ønske jeg hadde en det sto “eg <3 karbohydratar" på! 🙂

    14. Nytt treningsprogram og godt med mat gjør nytten. du ser fantastisk ut, bedre en noensinne =)

    15. hva spiser du? du har veldig lite fett på kroppen og tydelige muskler.liker det! Kan du svare meg, er veldig interessert, prøver å minske fettprosenten nå mot sommeren og trenger kostholdstips! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg