VINN DIN EGEN NOTATBOK

I sammarbeid med PersonligAlmanakk arrangerer jeg en konkurranse.
Jeg elsker å kunne gi til dere :grin:
Hos PersonligAlmanakk kan du designe din helt egen almanakk og notatbok.
Denne gangen har du muligheten til å vinne en notatbok.
Du får selvfølgelig designe den selv.


Det du trenger å gjøre er å gå inn her og like PersonligAlmanakk på facebook.
Deretter legger du igjen en kommentar under.
Husk å legge igjen e-post adressen din.
Jeg trekker vinneren tirsdag kveld.

Hilde Gjertsen ble trukket ut som vinner.
Jeg har sendt deg en mail :grin:

Selv har jeg laget min egen notatbok.
Det blir min treningsdagbok.
En treningsdagbok er et nyttig verktøy for å holde oversikt over treningen. Den hjelper deg med å holde oversikt over mål og fremgang. For å ikke snakke om; det er motiverende å skrive det ned.
Nå skal jeg få full kontroll på treningen!

Kristine

161 kommentarer

Siste innlegg