LUNSJTID

Nå er det tid for lunsj.
I og med at jeg ikke spiser frokost er dette mitt første måltid.
I dagens matbokser skjuler det seg mye godt:


– Proteinkaffe
Mocca-protein (i den ene boksen med rosa lokk) blandet som proteinkaffe, hvor av jeg bruker kaffepulver (i boksen med blått lokk) og varmt vann.
Dette er allerede spist / drukket.
– Laksesalat med egg
Enkel salat med ruccola, paprika, løk og tomat sammen med en boks staburr-laks og to egg.
Dette blir spist akkurat nå med en kiwi til dessert.
– Kick-up før trening
XtraaVol (i den andre boksen med rosa lokk) og eple cirka femten minutter før trening
– Sjokobanan etter trening
Sjokoladeprotein (i boksen med grønt lokk) most sammen med en stor banan og litt kanel spises rett etter trening


Jeg har faktisk spist det samme til lunsj hver dag denne uken.
Staburr-laks i rapsolje er veldig godt. Jeg har fått dilla!
Også er det så enkelt.
Jeg slenger sammen noen grønnsaker, har i boksen med laks og tilsetter egg. Eggene har jeg ferdigkokt i en pose i kjøleskapet. Matboksen er klar på en- to- tre!
I motsetning til vanlig makrell i tomat synes jeg stabbur-laks smaker bedre, det har ikke så mye tomatsaus. Den inneholder i tillegg sunt fett fra rapsolje og ikke sukker slik som original versjonen.

Ha en riktig god torsdag :grin:
Husk; uten mat og drikke, duger helten ikke.

Kristine

15 kommentarer
    1. Når det gjelder lunsjen din og kvelds og slikt? Er det ikke viktig å få i seg en form for fiber også? DDet sies jo at man trenger så og så mye fiber, hva tenker du rundt det? 🙂

    2. MMmm, den lunsjen såg god ut! Kjekt å ha noko som er litt “sjikkeleg” i matboksen 🙂 Aukar livskvaliteten 😉

    3. Ååååh, så herlig lunsj! Hvor har du kjøpt de bittesmå boksene? Jeg er på utkikk etter små bokser som er tette og gode, skjønner du. 🙂
      Smil på en torsdag!

    4. Hei,
      Jeg lurer på hvor lang tid du brukte på å bli så fit som du er nå?
      Er din kropp ett resultat av mange års beinhard trening og av den type kosthold du har nå?
      Klem
      Alexandra

    5. Hei hei!
      Hvordan går det? <3
      Kan du gjøre meg en tjeneste? - Stemme på mitt blogginnlegg, så får jeg innlegget mit lenger opp på forsiden til nettavisen n2p.no! Hadde satt utrolig pris på det! Gå til min blogg/url <3
      Vil også anbefale å registrere deg der, så får du dine blogginnlegg på forsiden, og bloggen i topplisten dems. Jeg har selv fått veldig mange nye lesere etter jeg registrerte meg! 🙂
      klem <3

    6. What?? Er makrell i tomat med sukker? hadde jeg ingen aning om! Thanks for tips 🙂

    7. Jeg elsker egentlig å lage god mat i matbokser som jeg tar med meg, skulle bare ønske de ikke tok så mye plass i bagen. Ikke lett når man ikke har bil og skal drasse på skolebøker, data, treningstøy OG tre matpakker.. Puh 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg