KAN JEG FRISTE – PROTEINKAFFE

….med en deilig kopp proteinkaffe.
Sukkerfri, sjokoladeaktig, proteinrik og oppkvikkende.
Herlig!


Dere vet jo at jeg elsker proteinkaffen min. Jeg drikker den daglig. Den er så fantastisk
god! Ved hjelp av Mars proteinpulver og noen sjokoladedråper, forvandles kaffekroppen
til noe magisk. Har du ikke prøvd proteinkaffe enda, må du gjøre det med en gang!

Proteinkaffe

20 g sjokoladeprotein
3 dråper sjokoladesmak
0,5 dl vann
1 ss kaffepulver, jeg anbefaler We Are Little kaffen, den er supergod!
Varmt vann

Bland proteinpulveret og stevia med vann i et glass eller en kopp.
Lag kaffe av kaffepulver og varmt vann eller brukt traktekaffe.
Hell kaffen over proteinpulveret og rør rundt.
Mmmm…

Bruker du koden kristine15 får du forresten 15 % rabatt på alt hos tights.no, inkludert
ingrediensene til proteinkaffen min :grin:

Kristine

17 kommentarer
    1. Tuuuusen takk for herlig oppskrift! Morgenstund fikk plutselig ENDA mer gull i munn 😀

    2. Åh, den såg godt ut 😀 Nam, nam 😀
      Kva reiskap brukar du til å blande proteinpulveret med? Er det proteinpulveret du brukar så lett å blande ut med vatn, at det nesten ikkje trengst å rørast? Og kva slags sjokoladeproteinpulver anbefalar du, eit som løyser seg godt opp i vatn og som ein kan bake med? Er det stor forskjell på mocca- og sjokoladeproteinpulver? 😀
      Kva slags Steviadråpar anbefalar du, med sjokoladesmak og med vaniljesmak? Og kvar får ein kjøpt pulver (sukkeraktig berre finare) av Stevia som er søtt, og som ikkje inneheld kaloriar?
      Kjempebra blogg, Kristine 😀 Stå på!

    3. Hei hei!
      Hvordan går det? <3
      Kan du gjøre meg en tjeneste? - Stemme på mitt blogginnlegg, så får jeg innlegget mit lenger opp på forsiden til nettavisen n2p.no! Hadde satt utrolig pris på det! Gå til min blogg/url <3
      Vil også anbefale å registrere deg der, så får du dine blogginnlegg på forsiden, og bloggen i topplisten dems. Jeg har selv fått veldig mange nye lesere etter jeg registrerte meg! 🙂
      klem <3

    4. Proteinkaffe er fantastisk. Har drukket to glass i dag, og det kan se ut til at det snart er på tide med et til, hehe. God helg, fine deg!

    5. Heei!
      Leser bloggen din daglig, kjempebra blogg! 😀
      Lurer på om du kan skrive/mene noen ord om såkalte fettforbrennere som T-rex og radpid burn?
      Stemmer det ikke at du har prøvd t-rex og var du fornøyd?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg