JEG ER NOE

Og det er du også

Her kommer et ordentlig ego-innlegg.
Er du blant de som samtykker med janteloven, se langt bort.


Denne frøkna klarte ti chins i går.
Jeg startet med chins i og med at jeg tar det med smalt grep og da trener du biceps.
Målet var å klare ti stykker innen juli.
Det vil si at jeg klarte målet mitt to måneder før tiden :mrgreen:
I feel like superwoman!
Jeg har økt med seks repetisjoner de siste fem ukene.
Det er jeg utrolig stolt av.


Det er kanskje merkelig å si høyt at jeg er stolt over meg selv. Man skal jo ikke tro at man er noe.
Jeg må si meg stikk i strid janteloven.
Noe mer negativt og tullete skal du lete lenge etter!

La ikke janteloven påvirke dine valg. Dette er punkter skrevet ned av sjalusi og misunnelse.
For å komme noen vei her i livet er du nødt til å ha tro på deg selv, du må ha en positiv tankegang.

Her er mine bud:
1. Du skal tro at du er noe

2. Du skal tro at du er like god som alle andre
3. Du skal tro at du er like klok som alle andre og noen ganger klokere
4. Du skal vite at du er like bra som alle andre
5. Iblant vet du mer enn andre.
6. Du er enestående som alle andre
7. Du duger til mye
8. Le av deg selv og verden
9. Du skal vite at det er noen som bryr seg om deg
10. Du skal tro at du kan lære andre og at du kan lære av dem

Hvorfor, spør du kanskje?
Hvorfor skal vi gå rundt og tro at vi er noe?
Fordi at hvert enkelt menneske er enestående og unikt.
Fordi du trengs i denne verden!

Kristine

44 kommentarer
    1. Ikke bare er du sterk og flott, du er til stor inspirasjon for mange andre jenter også.

    2. Superbra! ser at du har utrolig bra fremgang, og at kroppen din virkelig har blitt mer muskuløs:)
      med smalt grep, mener du da omvendt grep der håndleddene er vendt mot deg?
      Og kunne du skrevet et innlegg om hvordan du har greid så rask progresjon? hva program ud har brukt, antall økter i uken, type øvelser osv.? 😀

    3. Kunne ikke vært mer enig!
      Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg også vært stolt, med stor S!! 😉

    4. 10 chins er jammen ikke dårlig!
      Du skriver at du tar dem med smalt grep, men hvordan har du hendene? Med håndflaten fra eller mot deg?

    5. GRATULERER så mye med 10 chins! Det er knallbra kvinne 😀 Jeg er så stolt av deg, og kjempeglad for at du er stolt av deg selv også, om du hadde sagt noe annet hadde jeg blitt lei meg. Fuck janteloven, la oss heller snu den om, og lage vår egen JENTELOV 😀 girlpower <3

    6. Du ser FANTASTISK UT, Kristine! Ikke få for mye muskler, synes at du skal vedlike holde det du har oppnådd hittil.

    7. Gratulerer igjen snuppa mi, fantastisk flott og motiverende innlegg å lese !
      Jeg er utrolig stolt som har ei så fantastisk flott venninne som deg 🙂 det herlige smilet ditt og din fantastiske personlighet, du gjør meg glad <3

    8. du er så flink! jeg er stolt av deg også!
      Har du noen gang tatt chins i sånn assistansemaskin? eller gikk du rett på egen kroppsvekt med en gang?

    9. Helt enig, vær stolt av deg selv, og ikke minst; skryt av deg selv! Ingenting er så bra som å få støtte fra de rundt deg når du er fornøyd med deg selv 🙂
      Gratulerer!

    10. Wow, du er rå!! Fysøren! Leser bloggen din hver dag og du er en sann inspirasjon i hverdagen 🙂
      Jeg har bare et lite spørsmål; hvor mye penger bruker du på mat i løpet av en måned?
      Du lager alltid så fristende og herlige retter, men jeg forestiller meg at det er skikkelig dyrt med så mye frukt, grønt og andre godsaker hele tiden?
      Stå på! Du er nydelig!

    11. Vil bare si at jeg DIGGER bloggen din! Leser endel treningsblogger, men din er den jeg gleder meg mest til å lese. Synes det er bra du oppdaterer så ofte!! Og du er en utrolig inspirasjon og motivasjon! Ihvertfall når man ser hvor bra formen din har blitt i siste! Gratulerer med ny rekord! Har du lyst til å lage et innlegg om hvordan man kan lære seg å ta chins? Jeg klarer ikke 1 engang!

    12. FANTASTISK!!!
      Og gratulerer med 10 chins, du er awesome Kristine!!! 😀
      Ha en strålende helg!!

    13. DU er enestående, Kristine! Hadde bare alle vært som deg 😉
      Ønsker deg en fantastisk fredag, og god helg 😀

    14. Hei på deg 🙂
      Jeg snublet tilfeldigvis inn på bloggen din, og jeg er superimponert over deg!
      Kjempeflink og motiverende er du! Stå på – janteloven gidder vi ikke ha noe med å gjøre..
      Ha en fin helg 🙂

    15. Gratulera gratulera gratulera! 🙂 DU har all grunn til å vere stolt av deg sjøv!
      Jantelova kan godt kastast langt ut av viduet og erstattast med dei fine lovene du har skreve ovanfor(likar å kalle dei Jentelova) 🙂

    16. Oi, hvordan strategi har du brukt da?:o Har selv drevet på og klart 6 reps på 8 måneder! hehe
      Grattis 😀 Jeg er imponert!

    17. Jaa! Gratulerer! Nå må jeg få ræva i gir og klare de 2-3 siste repetisjonene før jeg også når 10 stk 🙂 Har du trent etter programmet til fitnessbloggen? Og du har helt rett når det gjelder å tro på seg selv, jeg er helt sikker på at du kan utrette hva som helst bare du tror at du kan klare det!
      Ha en fin dag, Kristine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg