BORTREIS

Håper dere nyter helgen til det fulle.
Jeg reiste hjem til familien i går for å arrangere og feire konfirmasjonen til minstebror.
Det er ganske mye som skal ordnes i en slik tilsetning. Tiden har ikke strukket til de siste dagene.
Jeg beklager at jeg ikke har fått svart på kommentarene deres de siste dagene. Som dere skjønner har jeg hatt hendene fulle. I morgen er jeg tilbake i vanlige rutiner og skal få svart dere. Takk for alle koselige hilsener dere legger igjen.

I går ble det kun en super kort styrkeøkt på ben og rygg:
– Leg ex
3 sett * 6 -10 repetisjoner
– Lår curl
10 + 3x (myo-reps)
– Nedtrekk
8 +3x (myo-reps)
– Sittende roing
12 + 5x (myo-reps) 
Planen var egentlig en lenger økt, men det rakk jeg dessverre ikke før jeg måtte løpe videre.

I dag ble det hvile med mye hygge, familie og mat :grin:
Dagens mat er ikke av den sunneste typen, isteden kan jeg vise dere gårsdagens dessert.


Frukt og bær-tallerken med eple, jordbær, bringebær og blåbær med vanilje-riskrem og sukrinmelis.
Vaniljeriskremen laget jeg av cottage cheese som jeg blandet med mager kesam, stevia vanilje og litt økologisk vaniljepulver.
Nydelig.
Frukt og bær får virkelig frem solskinnet og godfølelsen.


Nå er det tid for å pakke opp gaver og spise kaker.
Gjett om det blir mye energi til en god treningsøkt i morgen.
Etter et par dager fri gleder jeg meg allerede som et barn til å trene igjen!
Nyt lørdagen videre  :grin:

Kristine

17 kommentarer

Siste innlegg