ETTER TRENING

Da er dagens trening unnagjort.
Deilig.
Tungt og godt akkurat slik jeg liker det.
Ryggen og skuldre fikk gjennomgå i dag.

– Chins
5 sett * 5 – 11 repetisjoner
– Nedtrekk med bredt grep
4 sett * 5 -6  repetisjoner
– Stående roing
5 sett * 5 -8 repetisjoner
– Enarms roing
4 sett * 6 -8  repetisjoner
-Skulderpress
3 sett * 6 -8 repetisjoner
– Sidehev
2 sett * 12 repetisjoner


Etter trening spiser jeg som regel en stor og godt moden banan som jeg har most sammen med sjokoladeprotein.
I dag ble det en annen variant.
Riskaker med brunst og jordbærsyltetøy sammen med en proteinshake i cappuccino smak.
Godt med karbohydrater og proteiner som sikrer oppbyggingen etter trening.

Filmklippet Budstiakka laget med meg ble tatt kjempe i mot hos dere.
Jeg kan ikke få sagt hvor takknemlig jeg er for tilbakemeldingene deres.
Nå er jeg trukket ut som finalist i deres bloggkonkurranse og hadde blitt utrolig glad om du ville stemme på meg her
. Tusen takk :razz:

Kristine ♥ 

20 kommentarer
    1. Trille:
      Ja, jeg trives der men synes det er litt dårlig oppfølgning.
      Jeg vurderer å bytte over til Helseskolen (er det det den heter? den nye skolen som starter nå?).

    2. rannveigmarlene:
      Ristet brød med brunost er deilig. Da smelter brunosten 🙂
      Tusen takk for stemmen din.
      Ha en herlig uke 🙂

    3. faderrrr jeg husker da jeg var liten så spiste jeg riskaker med brunost.. det er DØDSDIGG 🙂 namm.. ble keen nå hehe 🙂

    4. Da har jeg gitt deg en stemme – skulle egentlig bare mangle når du legger inn så stor innsats på denne bloggen din hver eneste dag! Digger forresten komboen av “lavkarb” proteinshake og riskaker 😉 hihi

    5. Nam, nam! Jeg har liksom grodd så fast i riskaker med sjokoladeproteinrøre jeg, men jeg ser jo nå at jeg kanskje bør variere litt – brunost og syltetøy gir tross alt forsmak på himmelen! 🙂

    6. NAM! Det så godt ut! 🙂 Nå fikk jeg innmari lyst på brunost, namme. 🙂
      Sv: Takk for svar. Trives du der? Jeg begynte på ernæring på UiO for noen år tilbake, men sluttet etter første semester fordi jeg ville være kreativ. Nå leker jeg med tanken på å studere ernæring deltid for å ha det i tillegg (og fordi det er så himla interessant), men jeg er usikker. 🙂

    7. Mm brunost med syltetøy så ekstremt godt ut 🙂 har lagt brød i fryseren som jeg skal ta opp til helgen å spiste ristet med det på :-)) Har selvfølgelig stemt på deg allerede 😉
      Så ut som en digg treningsøkt! ha en fin start på uka 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg