IT’S NOT A BAD LIFE


Er det flere enn meg som synes det er vanskelig å sove om natten nå som det er blitt så varmt?
Ikke forstå meg feil.
Jeg elsker varmen!
Selv da jeg var i Thailand under hetebølgen med 40 grader i skyggen synes jeg det ikke var for varmt. Kanskje det var grunnen til at jeg fikk andregrads forbrenning allerede første dagen?
Uansett, det er herlig med denne varmen, men det tar noen dager før kroppen venner seg til den. Nå er det bokstavelig talt umulig å sove. Det er varmt, klamt og tett. Når kjæresten da snorker høyt i tillegg, ja da får ikke jeg sove.  
For mange slike dager på rad resulterer i krasj.
I dag var den dagen.
Vi snakker levende zombie hvor alt går galt.
Jeg snubler ut av sengen og datt pladask utover gulvet da jeg vrikket foten. Morgenkaffen gikk i gulvet og da var jeg jammen tom for kaffe! Internett var nede. Jeg glemte brødet i ovnen og brannalarmen gikk….og slik har det egentlig fortsatt resten av dagen.


Men, en dårlig dag må til.
Tenk hvor kjedelig det hadde vært om vi bare hadde bra dager. Da hadde vi ikke klart å sette pris på de bra.
It’s not a bad life, it’s just a bad day.

Så nå er det proteinkaffe og eple som oppladning før det blir en liten treningsøkt.
Jeg går for en rolig og kort styrkeøkt på bryst. Det er ingen vist i å presse seg for mye når kroppen har søvnmangel.
– Benkpress med manualer
– Skrå benk i maskin
– Flyes


Det gikk selvfølgelig ikke smertefritt før seg når jeg skulle koke egg til lunsj heller.
Jeg mistet to egg i gulvet, for et griseri.
Resultatet ble bra til slutt.
Kokte egg med salat av tomat, gul, rød og oransje paprika, purre og agurk, bacon og nøtter.
Enkelt og godt.

Håper du har hatt en super dag.
Nyt kvelden :grin:

Kristine

37 kommentarer
    1. Hei du:) En ting jeg lurer på når du ikke spiser frokost. Trener du noen gang styrke før frokost/lunsj? Det må jo være slitsomt på tom mage?
      Må si du er utrolig kreativ i matveien og du lager så mye fristende og spennende mat! Ble inspirert til å prøve browniesene dine til helgen, gleder meg:)
      mvh Lisa

    2. Dette er faktisk en av fineste bloggen jeg leser. Du inspirerer! 🙂
      Også har jeg et spørsmål til deg. Har du noen gode øvelser som går på nedre mage? 🙂

    3. Sol Jensen:
      Jeg kuttet veldig raskt ut fordi jeg fikk vondt i magen. Slik at jeg føler egentlig ikke at jeg kan uttale meg.
      Kokosolje bruker jeg fortsatt, men det er mest på grunn av smaken.

    4. Cecilie Lykke:
      Ja, det blir jo aldri mørkt!
      I natt hadde jeg på meg nattbind 😉 Det funket!
      Håper du fikk sove godt 🙂

    5. Maria:
      Hei Maria 🙂
      Så koselig å sitte her og lese din hilsen.
      Å høre at jeg har gjort en forskjell for deg betyr utrolig mye. Tusen takk 🙂

    6. Sophie:
      Frukt er en god karbohydratkilde hvor du også får i deg mye vitaminer, antioksidanter, mineraler og fiber. Jeg ser ingen grunn til å ikke spise mye frukt om du ønsker det. Selv spiser jeg masse, elsker frukt, stort sett gjennom hele dagen 🙂

    7. Vilde:
      Jeg klarte i hvert fall å koke eggene riktig, da 😉
      I dag er en ny og bedre dag.
      Håper du får en super dag!

    8. vibece:
      Måtte le når jeg lese kommentaren din. Jeg kjenner meg igjen. Selv har jeg prøvd å ligge i stua, men jeg hører snorkingen der også!!
      Men jeg føler med deg med tanke på den lille.
      Min samboer kjøpte en spray fra apoteket som han sprayer i halsen. Snorkingen ble bedre etter det. Kanskje det kunne vært noe for dere?
      Håper dagen din blir bra 🙂

    9. Huff, det var litt av en dag :p
      Nettene mine er også sånn for tiden. Varmt, samboer som snorker så det durer i veggene, OG jeg er gravid. Noe som vil si opp på do hele natta og vanskelig å snu seg….pluss litt “liggesår” eller hva jeg skal kalle det.
      Skal ikke være enkelt bestandig 😉
      Håper dagen i dag starter litt bedre, uten vrikket fot og med kaffen i behold 🙂

    10. Stakkars deg ! Hihi, jaja får trøste deg med at det blir hvertfall ikke værre! 😀
      De eggene så super gode ut! Naamm..
      Håper du får sove i natt og at morgendagen blir hakket bedre 🙂

    11. Så søt du er, positiviteten din er skikkelig motivasjon til å stå på selv 🙂
      – man kan ikke prestere like bra alle dager, men i morgen har du en helt ny mulighet!

    12. Hva syntes du om frukt til alle måltider? Er det bedre å ha et måltid med all frukten da, eller er det greit å fordele den slik utover dagen? Er jo mye sukker i frukt..

    13. Du er så fin, Kristine! Virkelig en skjønn liten skapning som jeg setter stor pris på. Kjenner deg ikke, nmen må lese bloggen din hverdag og blir bestandig i godt humør. Du skriver lett og ledig, humoristisk og alvorlig. Du er liksom alt du 😉
      Har selv vært svært syk, anorexia. Men med dine gode ord, tips og tanker så har du gjort hverdagen mye enklere 🙂 Takk!

    14. Sliter med å sove fordi det blir så fort lyst, jeg da.. Også sliter jeg med å holde meg våken fordi jeg svetter meg gjennom morgenkaffen!
      Kos deg i kveld, søte 🙂

    15. Hahaha, jeg må le av deg, din kløne ! Godt å høre at jeg ikke er aleine her i verden, men du, ja du slår meg ! 🙂
      Du får kose deg i kveld 🙂

    16. Det er grusomt irriterende med sånne dager, men da setter man til gjengjeld mer pris på de gode dagene! 😀
      Jeg sliter også litt når det blir bråvarmt, synes det er herlig, men uvandt, spesielt da om natten :p Så i dag har jeg hentet opp vifta fra boden, og den står nå i dåråpninga og blåser “kjølig” luft utenfra ^^,

    17. Med en god natts søvn blir nok morgendagen bedre 🙂 de eggene så veldig gode ut forresten, et friskt sommermåltid 🙂

    18. Sånne dager innimellom gjør at vi kan sette pris på de gode 🙂 Håpert du får sove bedre til natten, så morgendagen kan starte bedre enn å snuble ut av sengen i det minste 🙂

    19. Off, det er kjedeleg med slike dagar sjølv om ein veit det må til av og til 🙂
      Men genserjakka di såg heilt smashing ut! 🙂 (litt utenom tema, men…)

    20. Satt å leste gjennom arkivet ditt, å så at du prøvde deg på supermat for ett års tid siden. Har ikke lagt merke til om du har skrevet noe om dette siden jeg oppdaga bloggen din (som bare er ett par måneder siden, men er ikke mindre fan av den grunn!). Kunne du ikke gitt en oppsummering om erfarginene du gjorde deg da du testet? Ha en fin kveld!

    21. Kjære Kristine, hvor har du fått tak i den nydelige cardiganen? Jeg ble så betatt!
      Dagen i morgen blir tusen ganger bedre!

    22. Ha ha, måtte le litt nå. For en dag! Huff, men det er som du sier. Hadde vært kjedelig uten slike dager. Nyt solen, og håper kvelden blir bra! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg