SUMMERTIME

In the summertime when the weather is high
You can stretch right up and touch the sky
When the weather’s fin….
Mongo Jerry.


Jeg kan tenke meg at været er på alles lepper akkurat nå, men et så flott vær kan ikke gå uhørt forbi.
Det er så ufattelig deilig :grin:
Solskinn.
Blå himmel.
20 grader.
Jeg rakk å sette meg ut en times tid i dag.
Herlig!



Med solskinn måtte jeg ta den helt ut med grilling og is.
Det er sommer!
Jeg marinerte kyllingfilet i lime og hvitløk før jeg grillet den sammen med limeskiver.
Maiskolber ble også kastet på grillen.
Jeg serverte med hjemmelaget potetsalat og et par blader pak choi.


Potetsalaten laget jeg av potet og squash som jeg skar i terninger og stekte noen minutter i pannen sammen med finhakket hvitløk og chili. Deretter blandet jeg det sammen med litt hakket vårløk, sylteagurk, dijon sennep og creme fraiche. Kjempe godt tilbehør til grillmat.


For å avslutte måltidet mest mulig sommerlig serverte jeg is.
Jeg brukte DiplomIs sukkerfrie vaniljeis som jeg serverte med bananskiver, et dryss kakao og peanøtter.

Da jeg trakk inn på Elixia fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet.
På en så fin dag skulle man nesten trent ut.
– Knebøy
5 sett * 5 -8 repetisjoner  
– Gående utfall
3 sett * 10 -12 repetisjoner  
– Benpress
4 sett * 6 -7 repetisjoner  
– Legger i benpress
2 * 12 repetisjoner
– Leg ex
3 sett * 6 -8 repetisjoner
En ordentlig tung og god økt.

Nå skal solen nytes videre :grin:
Kos deg.
Kristine

21 kommentarer
    1. Ser herlig ut! Må huske på at det ikke er overalt det er sol, går fortsatt med boblejakke her jeg bor og snøen ligger ganske lavt i fjellene 😉

    2. Glemte å spørre. Kor farlig eller ikke drirekte farlig, men kor mye har det å si å bruke smør i vaffelgjernet og stekepanne osv?
      Tekniksett så har det vell ikke så mye å si kor mindre man ikke bruke 1 kg hver gang, men noen spray fra den 1 kcal sprayen i vaffelgjernet/stekepanne har vell ikke så mye å si?

    3. Prøvde mæ på bananvafflene, men stekte det i ei steiepanne. Brukte eggeplomme istedenfor. Dem var god) Trur æ stekte dem for lenge:(
      Men møtte ihvertfall banan frykta mi:)
      Når du steiker vaffle osv kordan smør bruker du? Kan man bruke den 1 kcal sprayen i vaffelgjernet uten at det skal sette sæ fast? Hvis du vet. Kor mange spray/sprut bør man det på gjernet?

    4. Middagen så jo bare helt nydelig ut! Desserten og, for all del! Potetsalaten så så sunn og god og frisk ut! All maten du lager er så fin, jeg blir inspirert av deg 🙂 Ha en nydelig dag i solen i dag også!

    5. Vet du om noe sunn sjokoladefondant/is ikke saftis og sorbet/kjeks eller noe lignende? Helst ikke så mange ingrediense hvis det går? Men tar i mot alle forslag! Hvis du har noen oppskrifter på det?

    6. Været må utnyttes ja, men så ut til at du hadde en bra økt inne da 😛
      Mm, så god den maten så ut!
      Ønsker deg en fiin kveld 🙂

    7. Grilling + sommer = veldig sant!
      Flere av mine benfavoritter det der, følger du forresten noe spesielt treningsprogram eller oppsett for tiden? Eller trener du etter lyst/dagsform? 🙂 Blir jo bare litt nysgjerrig vet du, hihi 🙂
      Kos deg videre 🙂

    8. Helt enig, det er så herlig ute! Og den potetsalaten så virkelig god ut, må testes ut gitt 🙂
      Kos deg videre i solen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg