FREDAGENS

I går hadde jeg en god styrkeøkt på rygg og bryst.
– Chins
– Skråbenk
– Stående roing
– Flyes i kabel
– Nedtrekk


Det ble en rask frokost før trening.
– Stekt egg med tomat, agurk og avokado
– Proteinkaffe
– En skål med 1/2 boks cc, en skyr med granateple, bringebær, blåbær og kokos




Jeg har selvfølgelig trent litt i dag også.
Det ble en kort ben- og mageøkt før jobb.
– Hacklift
4 sett * 6 repetisjoner
– Leg ex
5 sett * 5 -8 repetisjoner
– Lår curl
4 sett * 5 -8 repetisjoner
– Ettbens benpress
1 sett * 15 repetisjoner
– Situps
3 sett * 12 -16 repetisjoner

Nyt været denne helgen.
Jeg befinner meg inne på Elixia.`
Du får kos deg for meg også :grin:

Kristine

15 kommentarer
    1. Delikate bilder, ja! 🙂
      Flyes i kabel må jeg få noen til å vise meg engang, av en eller annen grunn synes jeg det ser så gøy ut 😀 Men jeg er litt flau for å teste ut nye ting og se helt noldus ut jeg da, så.. må få noen til å vise meg 🙂
      Nice hamstring! Skal jobbe ekstra med mine fremover, så dette var inspirasjon 🙂

    2. Hei Kristine 🙂
      Er det noe du ikke tillater deg å spise? Har du en maksgrense i forhold til hvor mye av de ulike makronæringsstoffene et produkt kan inneholde?

    3. Det så godt ut! Men jeg savner noe på bloggen din. Før så hadde du noen innlegg om
      lørdagsgodteriet ditt, bilder og sånt. Blir glad om det kommer tilbake igjen 🙂

    4. Mm, stekt egg med tomat er såå godt! Kan spise bare det, hihi. Håper du får en fin
      treningsøkt, you go girl 😉

    5. Hei! Vil bare si at bloggen din er til stor inspirasjon, faktisk så synes jeg bloggen din var så fin at jeg har blogget om deg i dag 😀

    6. Jeg har alltid lurt på hvordan du greier å spise opp all maten din før proteinkaffen blir kald? Spiser du så fort at den holder seg varm? Jeg må alltid lage proteinkaffen etter jeg er ferdig å spise, ellers er den lunken når jeg er klar til å drikke den.
      Liker beina dine! Ser jo muskelen på baksiden av låret godt! Gøy 🙂

    7. det er hva jeg kaller en skikkelig SOMMERFROKOST! 🙂 så digg ut… er så godt med friske bær og grønnsaker når det er varmt.. heller det enn havregrøt og sånt 🙂 hehe god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg