90-TALLS FAVORITTER

Jeg er i latterlig godt humør i dag :grin:
Til tross for at jeg er inne på Elixia i ti timer og misunner alle som er ute i solen, føler jeg egentlig at jeg ikke har så mye å klage på.
Kanskje det er fordi….

….jeg stod opp ekstra tidlig i morges, slik at jeg skulle slippe og stresse.
Jeg satte meg ned med en god kopp Yogi te, som forøvrig har søte sitater på hver tepose, og leste BoNytt.
Bladet inspirerte meg såpass at jeg har bestemt meg for å bygge, ja du leste riktig, bygge hagemøbler. Kanskje litt ambisiøst, men det er viktig med noen utfordringer, er det ikke? Om man hele tiden holder seg innenfor sin komfortsone og gjør det man kan, vil man aldri bli noe bedre. Jeg skal i hvert fall gjøre et forsøk. Det verste som kan skje er at jeg feiler.


…jeg gikk en runde morgenkardio i solskinnet.
35 minutter tidlig lørdagsmorgen var det kun jeg og sola som var ute.
Deilig, deilig.
Jeg hadde gode gamle 90-talls favoritter på øret.
Gode gamle minner strømmet på og jeg kunne ikke annet enn å synge med.
Drömhus med Vil Ha Dig
Oasis med Wonderwall
Aqua med Dr. Jones
Coolio med Gangsta’s Paradise
Dr. Alban med It’s My Life
C+C Music Factory med Gonna Make You Sweat
Deee-Lite med Groove Is In The Heart


….jeg har en god matpakke med meg på jobb.
Rester er alltid greit og smelle sammen til en matpakke.
salat av ruccolasalat, cherrytomater, paprika og rødløk med kiwi, kyllingfilet, avokado og cottage cheese.
Sammen med en Noisy-drikke og et eple blir det en god lunsj.

Ha en riktig god lørdag :grin:
Håper du koser deg i finværet.
Nyt solen litt for meg også.
God helg.

Kristine

15 kommentarer
    1. Høres ut som en deilig morgen!
      Men du: jeg legger merke til at du jobber så lenge på Elixia. Er det i resepsjonen du jobber? Jeg jobber nemlig selv i resepsjonen på et annet Elixia senter, men jobber aldri sååå lenge som 10 timer for eksempel. Jeg skjønner jo at turnusene er forskjellig fra senter til senter, men jeg er bare nysgjerrig på hvordan det går å jobbe såpass lenge, om det er kun deg eller 1 eller flere som jobber samtidig, hvilken stillingsprosent du har. Jeg ønsker lengre vakter skjønner du og tenkte evt å gi tips til min sjef om hvordan turnusen kan se ut 😉
      Ha en strålende dag!

    2. Så sant som det er sagt – det verste som kan skje er at man feiler. Og da har man jo uansett fått med seg en erfaring! Gleder meg til å se bilder av det ferdige verket! :))

    3. Usj, kjedelig å være inne. Har også vært på jobb fra 7- nesten 17.
      Ikke morro når folk komme å handler is, jordbær, melon osv.
      og snakker om stranda..
      jaja 🙂 håper det har vært greit på jobben da!:) Du fikk
      iallefall deg en morgentur i finværet!

    4. Elixia er heldigvis ikke det verste stedet å jobbe, iallefall hvis det er like koselig å jobbe der, som på sats 😉
      Elsker slike gamle sanger jeg! For tiden har jeg dilla på Loving you girl med Opus X 😛 Hadde glemt Vil ha dig- den skal jeg høre på nå 🙂
      God helg 🙂

    5. Veldig enig med Janne og it’s training, forresten!
      Hvilken Elixia jobber du på? Sandvika?

    6. Hei 🙂 Du jeg lurte på en ting ang lunsj.. hehe
      Jeg har ikke tilgang på kjøleskap der jeg jobber og synes derfor at lunsjen fort blir ekkel..
      Jeg er kanskje litt rar sånn sett, men har du noen tips til lunsj som klarer seg i romtemp heeeele dagen, uten å bli ekkel? Jeg ender alltid opp med å kjøpe lunjs på kantina, noe som skjeldent blir en sunn affære. I tillegg, så er det dyrt 🙁

    7. jeg blir så glad av å lese bloggen din kristine. I motsetning til andre blogger oser du glede og sunnet, ikke dietter og ekstreme mengder treninig. Takk for at du inspirerer 🙂

    8. Så NYDELIG at det finnes sånne som deg som er i godt humør uansett om du må være inne eller ute når det er fint vær! Stay positive! Det liker vi alle! Du er så inspirerende og du virker så utrolig hyggelig, med et sunt og naturlig syn på mat og næring! Sånne som deg gjør “bloggverdenen” til et bedre sted. NYT DAGEN <3

    9. Vet du, jeg syns 90-talls-hits kan være skikkelig feel-good iblandt 🙂 Gode minner!
      Håper resten av lørdagen din blir like god 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg