KOSEØKT

Ukens tredje og siste styrkeøkt ble gjennomført med stor glede i dag.
Biceps, triceps, skuldre og mage.
En skikkelig koseøkt :grin:
Jeg synes det er utrolig gøy å trene skuldre og armer fordi jeg får ordentlig pump hver gang.
Det er litt små-harry, men likevel så moro!


Før trening ladet jeg opp med en proteinkaffe og to epler.
Jeg ser nå at spriten har sneket seg med i bildet også.
Da vet dere hva jeg skal i kveld.

Økten så slik ut:
– Dips
2 sett * 6 -7 repetisjoner
– Franskpress med stang
4 sett * 8 -9 repetisjoner
– Biceps curl med stang
4 sett * 8 -10 repetisjoner
supersett med
– Triceps pushdown
4 sett * 10 -12 repetisjoner
– Sidehev i kabel
5 sett * 6 – 8 repetisjoner
– Skulderpress
3 sett * 6 -8 repetisjoner
– Situps i maskin
3 sett * 15 -16 repetisjoner


Jeg blir alltid sulten når jeg trener.
Hver gang jeg går ut av Elixia begynner magen å små knurre.
Da er det rett hjem til mat.
I dag laget jeg en god lunsj med tilhørende dessert.

På tallerkenen har heg stekte egg, bacon, røkelaks, osteskiver, fetaost og godt med grønt; tomat, gul, rød og oransje paprika, minimais og salatblader.
I skålen er det frossen vanilje kesam (mager kesam som jeg har blandet med stevia vanilje og vaniljepulver før jeg hadde den en time i fryseren) og varm bringebærsaus (frosne bringebær som jeg varmet opp i mikroen med litt sukrin+).


Nå er det kosemiddag med PØ før vi tar turen på fest.
Ha en herlig lørdagskveld :grin:

Kristine

23 kommentarer
    1. Julie:
      Jeg spiser alltid rett etter trening, en stor moden banan most med sjokoladeprotein og kanel 🙂
      Når jeg kommer hjem lager jeg meg et ordentlig måltid. Som regel cirka en time etterpå.

    2. H.k:
      Jeg bruker en økologisk variant. Jeg varierer veldig mellom dem som er i matbutikken og helsekosten.
      Så lenge de ikke innholder sukker, for mye salt eller andre tilsetningsstoffer 🙂

    3. Skuldre og armer er såå gøy å trene! Det er i alle fall gøy å se seg i speilet etterpå, hihi 😀 Håper du har hatt en fin helg Kristine <3

    4. skjønner virkelig ikke hvordan den lille kroppen din har plass til all den maten der 😛
      så utrolig godt ut!

    5. NÅR skal du be meg på middag og bakekveld vennen?? Savner deg så utrolig masse! DU frister meg alltid, nå rumler magen selv om den er full av is og sjokolade!
      KOSE deg masse masse ikveld, det fortjener du<3 Stor klem til deg

    6. måtte du røre litt i kesamen for at den ikke skulle bli isete, eller blir den ikke det? 🙂 så herlig ut, har dilla på egenlaget vaniljekesam selv 😀 <3 er så godt.

    7. Sidehev i kabel – Knall øvelse!! Snappet den opp på bloggen din 😀
      Kos deg på fest! 🙂

    8. Det er gøy å være litt harry noen ganger og beundre egen “pump”…;-) Maten så helt nydelig ut! Må lage noe sunt og godt selv nå etter to dager med fråtsing på Manhattan. Deilig å skeie ut, men enda deiligere å komme inn i gode matrutiner igjen!

    9. Hei! 🙂 Jeg har noen spørsmål angående mat etter trening: Pleier du å spise noe rett etter økten? Mange pleier jo å spise innen 30-60 min etter trening, er dette noe du også gjør? Eller rekker du å kjøre hjem og lage mat der før det har gått en time?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg